Hlavní navigace

Olympiáda boří sledovanost komerčních televizí

15. 2. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
15. 2. 2006

Komerční televize dostávají během ZOH 2006 Turín na frak. Jako tradičně u každé velké sportovní akce, kterou přenáší Česká televize, raketově vzrostl podíl programu ČT 2. Úměrně tomu naopak klesly podíly komerčních televizí: Novy a především Primy. Na minulém týdnu nejsou tyto změny ještě tak viditelné, protože olympiáda začínala až v pátek, tento týden ale ukáže sportovní fandovství českých diváků v plné síle.

Podíl programu ČT 2 za minulý týden stoupl u celodenního vysílání a divácké skupiny lidí starších patnácti let na 13,35 procentního bodu, což je zhruba dvojnásobek oproti obvyklým číslům. Naopak podíl televize Prima klesl pod hranici dvaceti procent (19,05 procenta) a televize Nova se ledva udržela nad čtyřiceti procenty (40,47 procenta). Mírný pokles zaznamenal také první program České televize (20,64 procenta).

BRAND24

V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin se komerčním televizím ještě jakž takž dařilo. Nova minulý týden dosáhla v prime time podílu 42,39 procenta, Prima 20,28 procenta. Druhý program ČT „pouze“ 9,08 procenta a ČT 1 vykázala 23,45-procentní podíl na sledovanosti. Pouhé tři olympijské dny stačily programu ČT 2, aby v celodenních výsledcích podílu na trhu u mužů starších patnácti let předběhl televizi Prima. Zatímco ČT 2 v této cílové skupině dosáhla podílu 17,10 procenta, Prima pouze 16,95 procenta.

Zdroj: ATO – Mediaresearch, www.ato.cz

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).