Hlavní navigace

Óčko nejsledovanější digitální televizí: 233 tisíc diváků denně

14. 5. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
14. 5. 2008

Hudební televize Óčko zůstává nejsledovanější neterestrickou televizí v České republice a zároveň nejúspěšnějším digitálním programem v tuzemsku. Vyplývá to z aktuálních výsledků Media Projektu za poslední čtvrtletí loňského roku a první kvartál letošního roku. Podle nich si Óčko denně ladilo 233 tisíc diváků a alespoň jednou týdně 665 tisíc.

Jsou to nejlepší čísla, kterých televize Óčko dosáhla od začátku svého vysílání, konstatovala mediální zástupkyně Óčka Kamila Pavlistová. V porovnání s dvěma předchozími sledovanými čtvrtletími (3. a 4. čtvrtletí roku 2007) se jedná o nárůst o 44 tisíc diváků u denní sledovanosti, což odpovídá 18,9 procentům a o nárůst 50 tisíc diváků u sledovanosti týdenní, což se rovná 7,5 procentům, dodala.

BRAND24

Porovnání s výsledky 2. a 3. čtvrtletí loňského roku vychází podle Pavlistové u denní sledovanosti Óčka ještě optimističtěji: Denní sledovanost stoupla vůči tomuto období o 56 tisíc (24 procent) diváků, týdenní sledovanost pak o 22 tisíc (3,3 procent) diváků. Pavlistová proto míní, že lednové přeřazení Óčka z analogové do digitální základní omezené nabídky kabelové společnosti UPC nemělo na sledovanost hudebního kanálu žádný vliv.

Jednalo se pouze o dílčí pokles sledovanosti, který byl vykompenzován rostoucím podílem ostatních distribučních kanálů, jako např. Digi TV či příjmem přes satelit Astra, konstatuje Pavlistová.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).