Hlavní navigace

O2TV si ve třetím kvartálu opět polepšila, 200 tisíc zákazníků ale zatím neměla

19. 10. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: O2
Vzhledem k tomu, že exkluzivní kanál O2 Sport s nabídkou takzvané multidimenze odstartoval až 8. srpna, jeho vliv na počet klientů bude více patrný až v tomto čtvrtletí.

Telekomunikační firmě O2 Czech Republic se prozatím stále nepodařilo pokořit hranici dvou set tisíc zákazníků u její služby O2TV. Na konci třetího kvartálu letošního roku měl největší český IPTV operátor 193 tisíc klientů. Vyplývá to z dnes zveřejněných hospodářských výsledků. Řečí čísel to je v porovnání s předchozím kvartálem nárůst přibližně o tři tisíce zákazníků. Meziročně jde o osmiprocentní nárůst klientské základny. Mobilní aplikaci pro sledování kanálů z O2TV si do konce třetího kvartálu stáhlo 450 tisíc lidí.

BRAND24

K TÉMATU: Počet nárůstu klientů O2TV se v druhém kvartálu zpomalil, přiblížil se k 190 tisícům

Celkové konsolidované provozní výnosy za prvních devět měsíců roku 2015 klesly meziročně o 0,3 % na 27,706 mld. Kč. V segmentu pevných linek došlo k meziročnímu poklesu provozních výnosů o 6,8 % na 8,556 mld. Kč. Ve třetím čtvrtletí se tempo poklesu zpomalilo na –4,2 %. Hlavní růstovou oblastí zůstává O2TV a ICT, konstatoval operátor. Vzhledem k tomu, že exkluzivní kanál O2 Sport s nabídkou takzvané multidimenze odstartoval až 8. srpna, jeho vliv na počet klientů bude více patrný až v tomto kvartálu.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).