Hlavní navigace

O pilotní projekt crossmediálního měření se postará agentura TNS Aisa

25. 9. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Komplexní měření videoobsahu na všech obrazovkách a mobilních zařízeních je ambicí ATO pro příští projekt měření sledovanosti televizního vysílání v letech 2018–2022.

Vítězem výběrového řízení Asociace televizních organizací (ATO) na realizaci pilotního projektu crossplatformního měření videoobsahu se stala agentura TNS Aisa. Prostřednictvím tiskové zprávy to dnes v pozdním odpoledni oznámila ATO. Jako důvod pro výběr tohoto vítěze uvedla, že její nabídka nejlépe vyhověla požadavkům zadání. Kromě TNS Aisa obdrželo sdružení návrhy na řešení crossmediálního měření od agentur GfK, Median, STEM/MARK a Nielsen Admosphere.

BRAND24

K TÉMATU: SPIR vyhodnotil nabídky na crossmediální měření, postaví na nich tendr na NetMonitor

Komplexní měření videoobsahu na všech obrazovkách a mobilních zařízeních je ambicí ATO pro příští projekt měření sledovanosti televizního vysílání v letech 2018–2022. Od praktické zkušenosti s pilotním projektem si ATO slibuje upřesnění jednotlivých výzkumných parametrů a snazší nastavení veřejné zakázky, v jejímž režimu výběrové řízení ATO probíhá. Na poptávku ATO odpovědělo celkem pět výzkumných společností, z nichž tři byly předmětem závěrečného posuzování hodnotící komise. TNS Aisa nabídla zajímavé řešení pilotního měření plně v kontextu globálních technologií, používaných metodik a nástrojů, uvedla Vlasta Roškotová, jednatelka ATO.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).