Hlavní navigace

Novým šéfem výzkumu Primy Petr Miláček, od listopadu nahradí Romana Mrázka

3. 9. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Výzkumné oddělení Primy bylo dočasně bez ředitele, Roman Mrázek se přesunul na pozici šéfa programu. Petr Miláček přichází z agentury Omnicom, kde pracoval od roku 1998.

Oddělení výzkumu FTV Prima povede od 1. listopadu Petr Miláček, který přichází do druhé největší české komerční televize z agentury Omnicom Media Group. Ve funkci nahradí Romana Mrázka, jehož generální ředitel FTV Primy Martin Konrád minulý měsíc jmenoval programovým ředitelem místo odvolaného Petra Vladyky. Nový šéf výzkumu mění zaměstnání po dlouhých patnácti letech, od července 1998 působil v Omnicom Media Group a také v agenturách Mediaplan Praha, MediaWise a PHD.

BRAND24

K TÉMATU: Program na Primě povede dosavadní šéf výzkumu Roman Mrázek

„Během patnácti let strávených v mediálních agenturách jsem se denně potkával s tematikou měření a plánování televizní reklamy. Televizní reklamy mě navíc osobně vždy fascinovaly svou schopností pracovat s emocemi i informacemi,” řekl ke svému jmenování Miláček. V krátké době jde o druhého nového manažera ve vedení FTV Primy po výkonném řediteli Pavlu Kejlovi. Ten s Miláčkem v minulosti pracoval. „Jsme rádi, že náš tým doplní tak zkušený odborník, jako je Petr. Měl jsem příležitost s ním pracovat již v minulosti, a proto se na něho těším i jako na osobnost,“ uvedl.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).