Hlavní navigace

Nový šéf Óčka chce přidat víc lifestylu, přiblížil by se tím konkurenční MTV

3. 4. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Nejen hudební, ale hudebně-lifestylovou televizí by měl být hudební kanál Óčko pod novým generálním ředitelem Štěpánem Woldem.

Óčko by se podle Štěpána Woldeho mělo vyhnout cestě „naleštěného jukeboxu“, po které podle něj jde třeba program VH1. „Óčko by se mělo víc přiklonit k lifestylu, ale je třeba dobře vybrat příslušné pořady. Doufám, že se přitom podaří uplatnit i zkušenosti z produkční společnosti MediaOne, která spolupracuje na výrobě pořadů pro jiné zdejší televize,“ prohlásil Wolde v rozhovoru pro server Médiář.cz, vůbec prvním po jeho jmenování do funkce.

K TÉMATU: Hudební televize Óčko vyměnila šéfa. Balvína nahradil po devíti letech Wolde

Právě na lifestyle hodně sází i konkurenční hudební kanál MTV, který na českém a slovenském trhu provozuje televize Nova. Lokalizovanou verzi MTV původně chtělo provozovat Óčko, podle Woldeho předchůdce Jiřího Balvína se ale nedohodlo s MTV Networks na podmínkách spolupráce. Wolde v minulosti Óčku pomohl už jako výkonný ředitel agentury Atmedia, která prodává reklamní časy na menších kabelových a satelitních televizích. Díky ní se Óčko dostalo do peoplemetrů a začalo prodávat reklamní časy podle dosažené sledovanosti.

ČTĚTE TAKÉ: Štěpán Wolde odešel z agentury Atmedia, soustředí se na Media One

Agenturu Atmedia Wolde loni opustil poté, co jejímu polskému majiteli začalo vadit jeho souběžné angažmá ve společnosti Media One, která zajišťuje výrobu a prodej speciálních reklamních formátů u pořadů v různých českých televizích, včetně formátu Prostřeno! na Primě family. Wolde je od loňského roku jediným vlastníkem Media One a na majiteli Óčka, vydavatelství Mafra, si vymohl právo působit jak v Óčku, tak v této firmě.

ROZHOVOR: Peoplemetry malým televizím pomohly, říká šéf agentury At Media Štěpán Wolde

Óčko má podle Woldeho v letošním roce vyřešit nejen svoje přeformátování na hudebně-lifestylovou televizi, ale také otázku distribuce signálu přes pozemní vysílače. Momentálně tento program vysílá v multiplexu 4 v Praze, Brně a Ostravě, a také v lokálních multiplexech v Českých Budějovicích a Liberci. Dnes již bývalý ředitel Óčka Jiří Balvín ještě nedávno nevylučoval možnost návratu hudebního kanálu do multiplexu 3, v němž tato televize vysílala do léta 2010.

BRAND24

Z ARCHIVU: Štěpán Wolde převezme firmu Media One, usilující o prodej reklamy v ČT

Podle Woldeho Óčko do pozemního digitálního vysílání patří. „Jestli bude v síti 4, to teď nevím. Každopádně budeme hledat rovnováhu, a to rychle. Je to samozřejmě otázka ceny, rychlosti budování sítě a taky reakce domácností – laicky řečeno nestačí jen nechat pokrýt velká města, ale i přesvědčit diváky, aby si správně otočili anténu a stanici naladili,“ řekl nový šéf Óčka serveru Médiář.cz. Za svůj cíl si také klade posílit diváckou skupinu ve věku od 25 do 35, která je inzertně velmi zajímavá, ale u Óčka slabší.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).