Hlavní navigace

Novu Cinemu čeká redesign, od 30. června nasadí novou grafiku a slogan Žijeme filmem

28. 6. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ SPOTY – Změna se projeví nejen na obrazovce, ale v celkové komunikaci druhého kanálu Novy, který se chce ještě více profilovat jako filmový program

V nové grafické podobě, s novými znělkami a self promotion se od neděle 30. června představí filmový kanál Nova Cinema. Změna má ještě více akcentovat jeho zaměření na filmy a projevit se má v celkové komunikaci stanice. Televize zároveň díky propojení s webem Cinema.cz a jeho rozšířenými službami nabídne divákům komplexní filmový servis, informoval mluvčí skupiny Nova Jan Strouhal. Nova Cinema tak podle něj završí další etapu svého vývoje coby prvního tematického kanálu Novy, existujícího od roku 2008.

K TÉMATU: Nova Cinema, Fanda a Telka prodlouží vysílání na 21 až 24 hodin denně

„Nova Cinema patří k moderním stanicím s dlouhodobě rostoucí popularitou a proto se musí neustále vyvíjet. To od ní očekávají zejména diváci, kteří čím dál více oceňují filmovou nabídku na Nova Cinema, ale my chceme jejich divácké zážitky neustále posouvat dále. K tomuto cíli nové grafické prvky jistě přispějí,“ věří generální ředitel Novy Jan Andruško. Podle kreativního ředitele skupiny Nova Michala Paciny by nový design, hudba a vnitřní grafika Novy Cinemy měly přinést moderní a emotivně bohatý design, který je přehledný, aktuální a originální.

BRAND24

„Znělky i hudba zobrazují a reflektují pocity a emoce, které máme spojené se sledováním různých filmových i televizních žánrů. Obrazy i hudba si hodně hrají s věcmi, které se nedají vyjádřit slovy a právě proto tak milujeme filmy. Žijeme filmem – to je nový slogan Nova Cinema,” dodal Pacina. Portál Cinema.cz, který nově spouští skupina Nova, nabídne divákům komplexní servis v podobě hodnocení a žebříčků filmů, recenzí, filmových ukázek a programů kin. Diváci si budou moci sami ohodnotit jednotlivé snímky podobně jako na již existujících webech typu ČSFD.cz.

„Precizně vyprofilovaný positioning stanice směrem k filmovému a emotivnímu televiznímu zážitku je dlouhodobou strategií marketingové komunikace Nova Cinema vycházející z kvalitní programové skladby. Re-design spojený s plánovanou kampaní a engagement aktivitami nám umožní upevnit vnímání Nova Cinema jako současné filmové stanice v době, kdy diváci mají přístup ke stále rostoucímu počtu televizních kanálů a formují se vztahy ke značkám, které ještě nedávno neexistovaly,“ dodal marketingový ředitel skupiny Nova Ondřej Křivka.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).