Hlavní navigace

Televize Nova vyměnila ředitele zpravodajství, Ondráčka vystřídal Mužík

24. 2. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
24. 2. 2012

DOPLĚNO VYJÁDŘENÍ NOVY Novým ředitelem zpravodajství televize Nova je ode dneška Vladimír Mužík, dosavadní ředitel PR nejsledovanější české televize. Ve funkci nahradil Martina Ondráčka, který byl posledním členem vedení Novy ještě z dob bývalého generálního ředitele Petra Dvořáka, který nyní vede Českou televizi. Serveru DigiZone.cz to sdělil zdroj z Novy, který si nepřál být jmenován, a informaci potvrdil i sám Mužík. Nova výměnu oficiálně potvrdila krátce před polednem.

K TÉMATU: Lesk a bída hlavních zpravodajských relací: komu se vede a komu ne?

Zpravodajství je pro nás jako lídra trhu jedním ze základních pilířů našeho vysílání. Proto mě velmi těší, že Vladimír přijal naši nabídku na vedení zpravodajských a publicistických týmů naší televize. Věřím, že nám Vladimír se svými rozsáhlými zkušenostmi z oblasti médií pomůže udržet vysokou kvalitu a sledovanost našeho zpravodajství, komentoval výměnu šéfa zpravodajství generální ředitel Novy Jan Andruško. Mužíkovým úkolem podle něj bude uvést na obrazovku nové zpravodajsko-publicistické pořady. Nova chce ještě během jara zavést nový diskusní pořad.

ČTĚTE TAKÉ: Ulice, Televizní noviny, Ordinace. Tři pořady, které drží Novu nad vodou

Andruško zároveň poděkoval odcházejícímu řediteli zpravodajství Ondráčkovi za „dlouholetou vynikající práci, kdy se významnou měrou podílel na tvorbě vůbec nejsledovanější zpravodajské relace v regionu“. Ondráček Novu opouští po 12 letech, podobně jako loni odvolaná ředitelka marketingu Miloslava Nováková. Mužík přebírá nejen samotné televizní zpravodajství Novy, ale i agenturu Mediafax a internetové akvitity Novy.

NAPSALI JSME: Události České televize se zatím nad Zprávy FTV Prima nedostaly

BRAND24

K Televizním novinám na TV Nova každý den usedá průměrně více než dva miliony diváků. Je pro mě velkou výzvou posílit jasné vedoucí postavení Televizních novin a nabídnout kvalitní zpravodajský obsah napříč různými platformami. Naše strategie se zaměří nejen na televizní obrazovky, ale ve velké míře také na internet, uvedl Mužík, který před loňským nástupem na Novu vedl redakci deníku Blesk a předtím jeho slovenskou obdobu Nový čas. Na Slovensku se rovněž ucházel o pozici šéfa zpravodajství televize Markíza, sesterské stanice Novy.

Změna ředitele zpravodajství Novy se dotkne i nižších úrovní vedení zpravodajství. Dosavadní šéf agentury Mediafax Martin Švehlák se stal vedoucím oddělení Multichannel News Desk. Vedoucím redaktorem pro program zůstává Kamil Houska. Vedením PR oddělení Novy byl dočasně pověřen nedávno jmenovaný marketingový ředitel Ondřej Křivka, post by ale podle informací serveru DigiZone.cz měl obsadit člověk, který přijde do Novy „zvenčí“.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).