Hlavní navigace

Nova má v záloze ještě jeden až dva volně šířené kanály. A spoustu placených

23. 4. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Spuštění nových televizí závisí na ekonomické situaci a vývoji na reklamním trhu, řekl šéf Novy Jan Andruško časopisu Týden. Nova si už registrovala logo programu Bon Bon.

Jeden až dva nové volně šířené televizní kanály má ještě připraveny televize Nova. Podle generálního ředitele Jana Andruška však vyčkává s jejich startem na příznivější ekonomickou situaci a další vývoj menších televizních stanic na českém trhu. “V rámci multikanálové strategie máme ještě přichystaný koncept jedné až dvou dalších volně šířených stanic,” řekl Andruško v rozhovoru pro aktuální vydání časopisu Týden. “V případě placeného vysílání pak uvažujeme o celém portfoliu stanic,” dodal.

BRAND24

K TÉMATU: Nova si registruje názvy dalších kanálů. I Pařízkovu Telku, Bon Bon TV či Mozaiku

Nova si už začátkem letošního roku registrovala ochranné známky pro celou řadu potenciálních kanálů, z nichž zatím použila pouze Telku. V záloze má ochranné známky Nova Park, Nova Legend, Nova Story, Nova Bon Bon či Mozaika. Pro název Bon Bon si dokonce už registrovala i vizuální podobu loga. Podle Andruška však není jisté, jak se na českém trhu bude vyvíjet poměr neplacených a placených kanálů. Volně šířených stanic je podle něj nyní nezvykle mnoho, a to i v porovnání s okolními zeměmi.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).