Hlavní navigace

Nova má nový web pro obchodní partnery, zveřejňuje na něm sledovanost pro D15-54

9. 11. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ SCREESHOT Na stránkách Novagroup.cz je také monitoring tisku o Nově, objevují se v něm ale výhradně pozitivní zprávy

Zcela nový web pro obchodní partnery zprovoznila na adrese www.novagroup.cz televize Nova. Informuje na něm o svých televizních kanálech a internetových projektech, zveřejňuje tiskové zprávy, monitoring vybraných, výhradně pozitivních zpráv o Nově v jiných médiích a údaje o sledovanosti svých programů. Data jsou ale pouze pro cílovou skupinu diváků od 15 do 54 let, na kterou Nova programově cílí (reklamu však prodává na diváky starší 15 let, stejně jako všechny velké české televize).

BRAND24

K TÉMATU: Nova začala vydávat PRáskačku, propagační materiál o svých pořadech pro média

Na webu jsou přehledné obchodní nabídky a ceníky reklamy jak pro inzerci v televizi, tak na internetových portálech Novy. Nechybí ani “společenská” rubrika s informací o nedávném setkání s obchodními partnery s fotogalerií, do které však mají přístup pouze účastníci této akce po zadání příslušného hesla. Uživatelé webu najdou i archiv obchodních newsletterů Novy.


Screenshot: DigiZone.cz

Nova spustila nový web, na kterém prezentuje svoje portfolio a informuje o obchodních nabídkách

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).