Hlavní navigace

Nova ani minulý týden nedosáhla 40-procentního podílu na trhu

13. 9. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
13. 9. 2007

Televizi Nova se ani minulý týden, po nasazení největšího programového šlágru letošního podzimu, reality show Vem si mě!, nepodařilo dosáhnout v celodenním podílu na trhu hranice 40 procent. Pozice Novy se sice oproti prvnímu zářijovému týdnu mírně zlepšila, v celodenních číslech ale dosáhla podílu 38,49 procenta a hlavním vysílacím čase 41,84 procenta. Přes hranici 40 procent se Nova v celodenních číslech naposledy dostala v červnu.

BRAND24

GRAF: Podíl televizí na trhu – 36. týden 2007 (PDF, 25kB)

Dobré výsledky naopak dlouhodobě vykazuje první program České televize, který si v uplynulém týdnu polepšil a v celodenních číslech dosáhl podílu 23.94 procenta, v prime time dokonce 26,76 procenta. Během tradičně silného pátku pak ČT 1 zaostala v celodenních výsledcích jen několik desetin procenta za Novou. Mírně si polepšila také televize Prima, která se ale po nasazení třetí řady reality show VyVolení – Noví hrdinové potýká s odlivem diváků. Minulý týden dosáhla v celodenních číslech podílu 18,83 procenta a v prime time 17,78 procenta.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).