Přepnout na plnou verzi

DigiZone.cz

Největší IPTV operátor prodloužil zpětné zhlédnutí. O2 TV nabídne sedmidenní archiv

UVNITŘ SOUTĚŽ – IPTV platforma O2 TV nabídne divákům sedmidenní archiv předplacených kanálů. To bylo mělo znamenat až sedmnáct tisíc hodin takto dostupného obsahu.

6. 12. 2017 6:00 Jan Brychta
Přidat názor

Kromě prodloužení služby zpětného zhlédnutí na zmiňovaných sedm dní představil operátor další novinku. V nově uspořádané hlavní nabídce Moje Menu sestavil speciální výběr těch nejlepších vánočních filmů od Shreka až po Popelku.

REDAKČNÍ TEST: První dojmy z nové podoby služby Moje menu, kterou představilo O2

Operátor si je podle tiskového vyjádření vědom, že Češi během Vánoc milují pohodu u televize při sledování klasických pohádek, filmů a zábavných pořadů. Snímky nabízené na naší IPTV platformě tak budou v rámci služby Moje Menu přehledně roztříděné do jednotlivých kategorií. Pro usnadnění orientace diváků budou navíc seřazeny od těch nejlepších na základě hodnocení uznávaného serveru IMDb.com, rekapituluje přínosy divákům Anna Lenerová, manažerka obsahu O2 TV.

Anna Lenerová, odpovědná za obsah O2 TV.

Vánoce na O2 videotéce slibují 25 titulů

Prostřednictvím své videotéky nabídne O2 více než dvě desítky klasických vánočních filmů jako Sám doma, Tři oříšky pro Popelku nebo Vánoční koleda. Jako bonus nemusíte při sledování pohádek na videotéce O2 snášet jejich přerušování reklamou. Filmy jsou totiž kompletně bez ní, nezapomíná Lenerová zdůraznit další výhodu placených televizních služeb.

Předplatitelé O2 TV si budou moci vychutnat filmy:

Soutěžní otázka pro čtenáře DigiZone

Který zásadní vánoční film v nabídce videotéky O2 postrádáte? 

Spisovatel William Burroughs a jeho vánoční povídka. Pro další vizuální efekty klikněte na obrázek.

Napište jeho titul a odůvodnění vaší volby do diskuse pod článkem.

Autor nebo autorka nejzajímavějšího doporučení získá od redakce DVD s některým z filmů, těžícího z vánočního šílenství.

Jan Brychta

Jan Brychta

Šéfredaktor serveru DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Přidat názor
Titulní strana Přepnout na plnou verzi

Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.