Hlavní navigace

Na vypnutí analogu veřejně upozorňují i někteří prodejci

25. 3. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
25. 3. 2009

Do kampaně před vypnutím analogového vysílání z pražského Žižkova se už zapojují i někteří prodejci elektroniky. Svým zákazníkům rozesílají informační maily s nabídkami digitálních přijímačů a set-top-boxů. „Po vypnutí žižkovského vysílače bude mít sice velká část Prahy stále k dispozici analogový signál z vysílače Cukrák, přesměrování na tento vysílač však není dlouhodobým řešením, protože ukončení analogového vysílání Cukráku je naplánováno na říjen tohoto roku,“ uvádí jeden z mailů prodejce elektroniky, který v něm doporučuje i konkrétní výrobky ze svého sortimentu.

BRAND24

PŘEČTĚTE SI: Co se v dubnu Pražanům vypínat nebude?

I marketing komerčních subjektů, které mohou na digitalizaci vydělat prodejem set-top-boxů a další elektroniky, může přispět k lepší informovanosti lidí o vypnutí analogového vysílání. Podle údajů Národní koordinační skupiny pro přechod na digitální vysílání je sice informovanost Pražanů o digitálním vysílání na dobré úrovni, individuální kampaně soukromých subjektů s cílem přilákat zákazníky ke koupě set-top-boxů a digitálních přijímačů může pomoct zvýšit obecné povědomí o digitalizaci.

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).