Hlavní navigace

Na kampaň k digitalizaci padne letos minimálně 62 milionů

7. 1. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
7. 1. 2011

Minimálně 62 milionů korun z výnosů z reklamy České televize půjde letos na kampaň k přechodu z analogového na digitální vysílání. Dnes o tom na svém zasedání rozhodla vláda. V navrhovaném rozpočtu se vytváří finanční rezerva ve výši 18 milionů Kč na informační kampaň pro územní oblasti, ve kterých nastane vypnutí zemského analogového televizního vysílání v roce 2012, uvádí též tisková zpráva.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Jaký bude digitální rok 2011? Co nás čeká v zemském vysílání

Finanční prostředky nečerpané z fondu v roce 2011 s výjimkou finanční rezervy budou použity na digitalizaci Archivu České televize. Přelomový bude tento rok ve výstavbě digitálních sítí 2 a 3, kterým zbývá zprovoznit několik silných vysílačů k dokončení celostátního pokrytí. Síti 2 ale zbývá spustit pět a síti 3 čtyři velké vysílače. Informační kampaň se konkrétně bude orientovat na Ostravsko, Jesenicko, Zlínsko a Valaškokloboučsko. Digitální síť České televize má už v tuto chvíli ze základních vysílačů pokryto, budou se proto vytipovávat už jen lokality k dokrytí signálem.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).