Hlavní navigace

Rupert Murdoch: Internetizace televizních diváků někoho zabolí

6. 11. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
6. 11. 2007

Mediální magnát Rupert Murdoch představil akcionářům britské společnosti BSkyB svoji vizi proměny lidí před televizí. Lidé všude na světě budou mít brzy možnost přistupovat k téměř neomezenému zdroji informací, budou si z něj moci vybírat, co chtějí, sdílet to, přispívat sem a vytvářet nové komunity, které překročí staré hranice, řekl šéf BSkyB a dodal: Není pochyb o tom, že to někoho zabolí. Ohrozí to podnikání, které se nezvládne přizpůsobit. Ale jako trend to prospěje společnosti.

Rupert Murdoch věří, že televize Sky ve výzvě divácky proměny obstojí. Zareaguje totiž na spotřebitelské požadavky ve hledání vhodné rovnováhy mezi tradičním vysílaným obsahem a posunutými pořady na přání. Myslím si, že firmy, které jsou pozitivní a optimistické směrem k této změně, které riskují a zaměřují se nadevšechno na svoje zákazníky, si se změnou poradí, uvedl Rupert Murdoch. Na závěr svého vystoupení řekl: Pro Sky není soutěž na trhu jen prostým životním faktem, který musí tolerovat. Nám konkurenční prostředí chutná a pomáháme ho vytvářet. Hrajeme důrazně, zodpovědně a čestně.

BRAND24

Šéf placené britské satelitní platformy BSkyB vystoupil před akcionáři u příležitosti 18. výročí založení jeho firmy. Připomněl milníky v historii společnosti, mezi které zařadil průkopnictví v multikanálové televizi, 24hodinové zpravodajství a zlepšováky, jakými jsou osobní digitální videorekordér Sky+ nebo televize ve vysokém rozlišení. Podle Ruperta Murdocha přijde v příběhu BSkyB ještě řada dalších kapitol.

Zdroj: Advanced-television.com

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor pracoval do ledna 2011 ve zpravodajství TV Z1. V redakci DigiZone.cz působil od startu v říjnu 2005 do dubna 2008 jako redaktor, pak i zástupce šéfredaktora.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).