Vánoční svátky vrcholí, Štědrý den je přede dveřmi, a mnoho televizních kanálů se rozhodlo zpříjemnit divákům toto období také svou grafickou stránkou. Zatímco některé programy nabízejí pouze jakýsi standard v podobě vánočního proma jako jsou znělky apod. (platí to jak u České televize, Novy i Primy), některé stanice se rozhodly vánočně ladit i své logo. K tomuto kroku se odhodlala pouze hudební televize Óčko, kde nyní zimu připomínají rampouchy a sníh ležící na logu.
Stále to však není nic proti tomu, co představil svým divákům např. hudební kanál Bliss vysílající v britské platformě Sky Digital. Ten se totiž rozhodl nejen upravit svou grafiku a logo, ale po dobu vánočních svátků se stanice přejmenovala na Marry Blissmas. Asi nejhezčí vánoční grafikou však nyní disponuje Eurosport, který jednou za čas své klasické modro-červeno-bílé logo nechá vzplanout a symbolizuje tak jakési hořící prskavky.