MasterChef se blíží do finále, oslovil téměř milion diváků
Kulinářská show MasterChef upevňuje svoji pozici. Na Nově se jí daří nejen v pondělí, ale také ve středu. Včera dosáhla svého prozatím nejlepšího výsledku. Souboj čtveřice nejlepších kuchařů si včera nenechalo ujít 968 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 24,07 %. U mladšího publika pořad bez problémů překročil hranici 31 %. Nova se stala ve středu nejsledovanější. Přes den získala share 24,41 % u dospělého a 27,42 % u mladšího publika. Stálice Novy v podobě Televizních novin, Sportovních novin a Ulice byly nad milionem.
ÚTERNÍ DATA: Rozhovor s Bašárem Asadem zvedl sledovanost ČT 24, byla dvojkou České televize
V kategorii 15+ si Nova udržela bezpečný náskok necelých dvou set tisíc diváků na druhou Českou televizi, respektive její první program. Hříšné lidi města pražského, konkrétně jejich díl vysílaný krátce po 20. hodině, vidělo necelých 800 tisíc diváků (share 19,68 %). U mladšího publika však byl populární archivní seriál přibližně na polovičním podílu. Přístav dělilo od Hříšných lidí několik desítek tisíc diváků. Ve středu večer si ho nenechalo ujít 749 tisíc diváků (share 18,58 %; 15,44 % v 15–54). Prima byla trhovou dvojkou.
Zábava na Barrandově téměř vyrovnaná se Cinemou
Středeční večerní zábava na plnoformátové Televizi Barrandov byla téměř vyrovnaná s filmem na Nově Cinema. Jejich konec ale nebyl shodný, proto by skutečnou vyrovnanost obou pořadů ukázala až minutová křivka. Vtip za stovku si na TV Barrandov nenechalo ujít necelých 180 tisíc diváků (share 4,44 %), romantický snímek Vzkaz v lahvi vidělo na Nově Cinema 171 tisíc diváků (share 4,74 %; 5,83 % v 15–54). Prima Cool nad Novou Cinema v boji o mladší publikum zvítězila, ale tentokrát pouze přes den.
MINULÝ TÝDEN: MasterChef opět nad Hříšnými lidmi, porazil je těsně i Přístav na Primě
Světový pohár v biatlonu zvedá denní sledovanost stanice ČT Sport, ve výsledku se ale do ní příliš nepromítá. Přestože včerejší přímý přenos se startem po 17. hodině si pustilo 245 tisíc diváků a v obou diváckých skupinách share dosáhl, případně se blížil k 10 %, ve výsledku dosáhla stanice celodenní podílu okolo 2,5 %. Úspěšnější tak byla Dvojka i Čtyřiadvacítka, které měly téměř totožný podíl a dělila je od sebe pouhá jedna setina procentního bodu. Oba kanály dosáhly share 3,8 %.