UVNITŘ VIDEO Nebývale ostrým soubojem dvou nejsledovanějších televizí na Slovensku začal rok 2011. Televize Markíza, která celý minulý rok ztrácela diváky na úkor televize Joj, vytáhla programový trhák v podobě turecké telenovely Tisíc a jedna noc (Binbir Gece), kterou postupně nasadila do večerního vysílacího času každý všední den kromě pondělí, a do jarní sezóny jím nahradila úspěšný původní seriál Ordinace v růžové zahradě (na Markíze běží jeho slovenská verze se slovenskými herci).
K TÉMATU: Televize Joj stáhla o vánočním týdnu náskok Markízy na necelých 7%
Sledovanost telenovely Tisíc a jedna noc se podle serveru Mediálne.sk přibližuje jednomu milionu diváků a pokořila tak i hlavní zpravodajskou relaci Markízy Televizní noviny. Televize dává vždy dva díly za sebou od 20:00 do 21:40 hod. Joj chce romantickému seriálu konkurovat zahraničními filmovými komediemi, zatím se jí to ale moc nedaří. Markíza si v prvním lednovém týdnu podle Mediálne.sk polepšila v celodenním podíle na dospělém publiku na rovných 30 procent, zatímco Joj klesla na hodnotu 19,8 procenta.