Hlavní navigace

Majitel Frekvence 1 a Evropy 2 chystá projekt RadioPro v regionech

23. 1. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
23. 1. 2009

Frekvence pro nová regionální rádia v rámci projektu RadioPro chce v nejbližší době získat společnost Lagardére Aktive ČR, majitel rádií Frekvence 1, Evropa 2, Bonton, Radio DJ a mediálního zastupitelství Regie Radio Music (RRM), které zprostředkovává prodej reklamních časů na komerčních rádiích. Podle ekonomického deníku E15 by mělo jít o lokální městské stanice.

BRAND24

RadioPro je regionální hudební a informační rádio, které je zaměřeno na konkrétní město. Zatím jsme žádali o tři licence – v Mostě, Jihlavě a Brně, ale zatím neúspěšně, řekl listu Michel Fleischmann, prezident společnosti. Pokud by Lagardére licence získal, pro skupinu RadioPro by pracovali zpravodajové stávajících rádií této firmy v jednotlivých regionech a prodej reklamy by zajišťovala RRM.

S RadioPro se budeme účastnit i dalších výběrových řízení, slibuje Fleischmann. Skupina Lagardére se taky aktivně účastnila na vzniku návrhu novely vysílacího zákona, která má řešit přechod českých rádií na digitální vysílání. Novela však více než digitalizaci řeší stávající analogové vysílání a chce povolit regionální odpojování reklamy na celoplošných rádiích a centrálně vysílané programy a reklamu v síti regionálních stanic.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).