Hlavní navigace

Majitel digitální TV Barrandov nevyloučil arbitráž se státem

23. 1. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 322915
23. 1. 2007

Žalobu na stát kvůli zrušené licenci pro digitální vysílání nevylučuje majitel TV Barrandov a barrandovských ateliérů Tomáš Chrenek. V rozhovoru pro aktuální číslo týdeníku Euro však naznačil, že očekává brzké vyřešení problému s platností digitálních licencí. Jsem přesvědčen, že do konce prvního letošního čtvrtletí licenci získáme, uvedl Chrenek. V případě, že se tak nestane, hodlá firma iniciovat arbitráž.

TV Barrandov podle Chrenka zatím nijak významně neprodělává, protože dosud nemohla vysílat. Pro digitální televizi jsme postavili velice kvalitní tým a nemáme zájem jej rozpustit, řekl majitel Barrandova. Skloubení filmových ateliérů a televize vytváří další přidanou hodnotu a přináší vzájemné pozitivní efekty, míní Chrenek. Část programů vyrobíme u nás. Televize bude zaměřena programově na rodinu, což mimo jiné znamená i pořady pro děti a mládež. Rozhodně nechceme točit telenovely nebo nějaké podobné žánry, přiblížil.

BRAND24

Televize se zaměří na české inscenace, které jsou podle Chrenka „celkem v oblibě“. Barrandov ale bude i nadále spolupracovat s dalšími televizemi. Pro Primu nyní vyrábí soutěž Ber nebo neber, Nově dlouhodobě pronajímá studia. Právě Nova přitom stojí za zrušením digitálních licencí, včetně licence TV Barrandov. Tato spolupráce je rozhodně nadstandardní. Myslím si, že na obou stranách proti sobě stojí profesionálové z mediálního a televizního byznysu, jsme schopni dělat synergie a ne nějaké nevraživosti, řekl Euru Tomáš Chrenek.

Spolupráce s Novou se může rozrůst i na další oblasti. Třeba nový šéf TV Nova Adrian Sarbu má podobné aktivity ve filmové branži v Bukurešti jako Barrandov Studio. Takže časem nevylučuji spolupráci nejen v oblasti televizní, ale i ve filmové na ose Bukurešť – Praha, říká Chrenek.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).