Hlavní navigace

Liga mistrů opět vynesla ČT 4 na pozici čtyřky na trhu, viděl ji každý desátý

4. 4. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ TABULKA Fotbal a vládní krize pomohly v úterý veřejnoprávním programům ČT 4 a ČT 24 překročit v celodenním podílu na dospělém publiku pětiprocentní hranici.

Každý desátý dospělý divák sledoval včera večer na ČT 4 čtvrtfinálový zápas fotbalové Ligy mistrů mezi FC Barcelonou a AC Milán. V průměru tento duel přilákal 346 tisíc diváků starších 15 let a výrazně napomohl posunu Čtyřky na pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi. V úterý ji sledovalo v průměru 5,82 procenta dospělého publika. Sesterská ČT 24 zase těžila z nečekané vládní krize, vyvolané Věcmi veřejnými, a posílila na celodenní podíl 5,55 procenta.

BRAND24

K TÉMATU: ČT 24 ve čtvrtek čtyřkou na trhu před Barrandovem i Novou Cinema

Až na šestou pozici tak Kavčí hory odsunuly televizi Barrandov, které v úterý musel stačit průměrný podíl 4,94 procenta. Výrazně hůř se dařilo Nově Cinema, která u dospělého publika dosáhla celodenního podílu 3,81 procenta, ale ve své cílové skupině diváků od 15 do 54 let 4,91 procenta (i tak zůstala sedmá, až za Barrandovem, Primou Cool a ČT 4).

Celodenní podíly televizí za úterý 3. dubna 2012 (%)
Cílová skupina ČT 1 ČT 2 ČT 4 ČT 24 Nova Nova Cinema Prima family Prima Cool Prima love TV Barrandov Atmedia ostatní TV
D15+ 13,52 3,68 5,82 5,55 30,23 3,81 17,56 3,96 2,21 4,94 1,55 7,16
D15–54 11,99 3,39 8,12 3,16 31,63 4,91 12,50 6,53 2,86 5,03 2,08 7,80

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).