Každý desátý dospělý divák sledoval včera večer na ČT 4 čtvrtfinálový zápas fotbalové Ligy mistrů mezi FC Barcelonou a AC Milán. V průměru tento duel přilákal 346 tisíc diváků starších 15 let a výrazně napomohl posunu Čtyřky na pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi. V úterý ji sledovalo v průměru 5,82 procenta dospělého publika. Sesterská ČT 24 zase těžila z nečekané vládní krize, vyvolané Věcmi veřejnými, a posílila na celodenní podíl 5,55 procenta.
K TÉMATU: ČT 24 ve čtvrtek čtyřkou na trhu před Barrandovem i Novou Cinema
Až na šestou pozici tak Kavčí hory odsunuly televizi Barrandov, které v úterý musel stačit průměrný podíl 4,94 procenta. Výrazně hůř se dařilo Nově Cinema, která u dospělého publika dosáhla celodenního podílu 3,81 procenta, ale ve své cílové skupině diváků od 15 do 54 let 4,91 procenta (i tak zůstala sedmá, až za Barrandovem, Primou Cool a ČT 4).
Cílová skupina | ČT 1 | ČT 2 | ČT 4 | ČT 24 | Nova | Nova Cinema | Prima family | Prima Cool | Prima love | TV Barrandov | Atmedia | ostatní TV |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
D15+ | 13,52 | 3,68 | 5,82 | 5,55 | 30,23 | 3,81 | 17,56 | 3,96 | 2,21 | 4,94 | 1,55 | 7,16 |
D15–54 | 11,99 | 3,39 | 8,12 | 3,16 | 31,63 | 4,91 | 12,50 | 6,53 | 2,86 | 5,03 | 2,08 | 7,80 |