Hlavní navigace

Národní koordinátor chce do digikampaně zapojit komerční sektor

3. 4. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
3. 4. 2008

Informační kampaň k přechodu na digitální vysílání mají v České republice provést ruku v ruce stát, Česká televize (ČT) i komerční sektor. Taková je alespoň představa národního koordinátora české digitalizace Zdeňka Duspivy. Předseda Národní koordinační skupiny pro digitální vysílání (NKS) řekl serveru Česká média ke včerejšímu jednání pracovní skupiny pro trh a obsah: Vyzval jsem zástupce televizí, operátorů, asociací a dalších zástupců privátního sektoru, aby předložili návrhy možné participace a nabídky z jejich strany, které lze využít a zapojit v rámci komplexní kampaně.

Podle Zdeňka Duspivy platí projekt společné informační kampaně. Státní část je intenzivně po všech stránkách připravována, nyní je třeba poznat a zformovat část i za další partnery a vyřešit a zkoordinovat společné oblasti. Národní koordinátor nastínil další plán postupu: Ihned poté je možné svolat přípravné jednání, které by mohlo být základem řídícího výboru kampaně pro všechny etapy, kde plánujeme i účast zástupců komerční sféry a aktivních členů digitálního projektu.

BRAND24

ZAHRANIČNÍ INSPIRACE: Britská digitalizační kampaň a sdružení Digital UK

NKS už před měsícem zveřejnila základní teze kampaně a ve spolupráci s ČT předložila konkrétní plán financování státní informační kampaně, který posuzuje vláda. Kampaň naváže na Technický plán přechodu (TPP). Současně je připravena kampaň ČT pro jižní a západní Čechy, kde se má analogové ČT 2 úplně vypnout ze všech lokalit Česka nejdříve – už na začátku druhé poloviny letošního roku.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor pracoval do ledna 2011 ve zpravodajství TV Z1. V redakci DigiZone.cz působil od startu v říjnu 2005 do dubna 2008 jako redaktor, pak i zástupce šéfredaktora.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).