Hlavní navigace

Karneval od 1. září zvýší cenu nejnižší programové nabídky Mini

1. 8. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
1. 8. 2006

Kabelová společnost Karneval Media, druhý největší tuzemský kabelový operátor, zvýší od 1. září ceník nejnižší programové nabídky Mini. Místo 186 korun měsíčně za ni zákazníci zaplatí 199 Kč. Nabídka Mini obsahuje dvanáct televizních programů. Zvýšení ceny o třináct korun měsíčně – zhruba o padesát haléřů denně – se dotkne pouze pětiny zákazníků připojených k síti společnosti, informoval mluvčí Karnevalu Jan Hlaváč.

BRAND24

Většina klientů společnosti odebírá podle mluvčího rozšířenou nabídku Komplet, jejíž cena se nezmění. Rovněž se nemění ceny ostatních produktů včetně internetových tarifů a služeb digitální televize. Dotovaná programová nabídka pro sociálně slabé zákazníky zůstává rovněž nezměněna. Všichni dotčení zákazníci a organizace jsou v těchto dnech o změnách informováni písemně, uvedl Hlaváč.

Zvýšení ceny Karneval zdůvodňuje požadavky plynoucími z novely telekomunikačního a mediálního zákona, jež zvyšují náklady kabelových operátorů. Podle těchto zákonů musí kabeloví operátoři do omezené programové nabídky zařadit všechny celoplošné programy veřejnoprávní televize a rozhlasu, což v praxi znamená, že se do této nabídky musí přesunout stanice ČT 4 Sport a ČT 24.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).