UVNITŘ FOTO České Radiokomunikace zahájily slibovanou kampaň na podporu pozemního příjmu televizního signálu. Využívají k ní webovou stránku www.neplatte.tv, na kterou upozorňuje krátký televizní spot s dvěma pouličními zametači, odklízejícími kupu spadaných tisíkorunových bankovek na dlažbu ulice starého města. Spot firma umístila i do záhlaví webu www.digistranky.cz, na který je přesměrovaná i výše uvedená stránka.
K TÉMATU: ČRa chtějí zvýšit povědomí o DVB-T. Rozjedou reklamní kampaň
Kromě spotu web nabízí srovnání čtyř typů příjmu televizního signálu: kromě pozemního i kabelový, satelitní a přes IPTV. Ze srovnání pochopitelně vychází nejlépe pozemní příjem televize, u kterého České Radiokomunikace neopomínají zdůraznit, že je zcela zdarma na jednoduchou anténu. Ústředním sloganem kampaně je motto „Stačí zapnout“. Firma v minulosti čelila ostré kritice komerčních televizí, že nedělá nic pro propagaci DVB-T, což vede k posilování neterestrických vysílacích platforem, především satelitu.
Kampaň Českých Radiokomunikací na podporu DVB-T (Zdroj: www.digistranky.cz)