Přepnout na plnou verzi

DigiZone.cz

IPTV službě Kuki pomáhá s péčí o zákazníky chatovací asistent Livesale

Platforma Livesale je již implementována také na webu mateřských společností Kuki, AIM a netbox.

12. 9. 2017 6:00 Jan Brychta
Přidat názor

Službu zlínského startupu Livesale už si dříve vyzkoušel třeba e-shop Alza.cz. Platforma nabízí chatovacího videoasistenta, který pomáhá zákazníkům s orientací ve webové nabídce a zvyšuje poměr dokončených nákupů a úspěšných prodejních konverzí. 

PSALI JSME: Kuki, černý kůň tuzemských IPTV služeb 

Aktuálně pomáhá Livesale i zákazníkům IPTV platformy Kuki, která je společným projektem pražské společnosti Planet A a brněnského Smart Compu. I na stránky těchto firem je již Livesale implementován. Livesale je v podstatě prodejní nástroj, který pomáhá zákazníkům zorientovat se na webu a najít tam, co hledají. Setkáváme se totiž s tím, že telekomunikační služby jsou pro některé lidi dosti komplikované, vysvětluje důvody nasazení Jakub Jánský, obchodní ředitel společnosti AIM. 

ROZHOVOR: Kuki – vlastní platforma nám umožňuje operativně reagovat na potřeby zákazníků

Prostřednictvím nástroje Livesale provádí operátor zákazníka po webových stránkách a ukazuje mu, kde na webu nalezne informace, které hledá. Případně mu rovnou poradí s výběrem služeb. Operátor se zákazníkem komunikuje buď prostřednictvím chatu, nebo přímo přes videookénko. Stačí, když zákazník klikne na ikonu Livesale umístěnou na webu a zahájí s operátorem komunikaci.

Jan Brychta

Jan Brychta

Šéfredaktor serveru DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Přidat názor
Titulní strana Přepnout na plnou verzi

Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.