Hlavní navigace

Indiana Jones se u mladých diváků dotáhnul na První republiku, v pátek stoupal i Farmář

8. 3. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – ČT 1 a Nova měly u diváků starších 15 let vyrovnaný prime time, v mladší kategorii 15 až 54 let se ale Nově dařil výrazně lépe

Nad milionem diváků i Všechnopárty

Seriál První republika zůstává neporazitelným lídrem mezi pátečními nezpravodajskými pořady. Tedy alespoň v širší cílové skupině všech dospělých diváků starších 15 let, v níž tentokrát zaujal 1,281 milionu dospělých diváků a ČT 1 jím od 20:00 oslovila 31,92 procenta publika. Hlavní kanál Novy se u filmu Indiana Jones a dobyvatelé ztracené archy musel spokojit se 741 tisíci dospělými diváky a 20,18 procenty publika. Mírně narostl výkon seznamovací reality show Farmář hledá ženu: od čtvrt na devět ji na Primě vidělo 538 tisíc dospělých diváků a 13,50 procenta publika.

ČTVRTEČNÍ DATA: Prima ve čtvrtek nad Jedničkou, Ramba sledovalo půl milionu diváků

Také v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let zvítězila o pátečním večeru První republika, ale pouze v absolutním počtu diváků. V podílu na publiku ji porazil Indiana Jones, který dosáhl podílu 29,00 procenta, zatímco seriál na Jedničce 28,14 procenta. Farmář v této kategorii oslovil 13,69 procenta publika. ČT 1 v pátek večer tradičně bodovala i talk show Všechnopárty, již si od 21:20 hod. nenechalo ujít 1,080 milionu dospělých diváků a 29,60 procenta publika (16,48 procenta ve věku 15 až 54 let). Konkurenční Show Jana Krause vidělo na Primě od čtvrt na jedenáct 641 tisíc dospělých a 24,21 procenta publika (20,75 procenta ve věku 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (7. 3. 2014)
Graf podílu kanálů (7. 3. 2014)
Graf podílu skupin (7. 3. 2014)

Úspěšný hokej na ČT Sport

ČT 2 o pátečním večeru bodovala přírodovědným dokumentem Machli – tygří královna, ke kterému od 20:00 přilákala v průměru 220 tisíc dospělých diváků a 5,47 procenta publika. TV Barrandov se dostala lehce nad průměr hlavním večerním filmem Bažanti, který si od čtvrt na devět nenechalo ujít 218 tisíc dospělých diváků a 5,63 procenta publika. Naopak pokles zaznamenal lechtivý magazín Intim. V nové podobě a s novou moderátorkou oslovil od desáté večer 120 tisíc dospělých diváků a 3,90 procenta publika (4,28 procenta ve věku 15 až 54 let). Nova Cinema dosáhla s hlavním večerním filmem, snímkem Velký táta, spíše průměrného výsledku: 160 tisíc dospělých diváků a 4,08 procenta publika (5,20 procenta ve věku 15 až 54 let).

BRAND24

MINULÝ PÁTEK: Harry Potter První republiku neohrozil, bodoval u mladšího publika

Z menších televizí se ještě dařilo Primě Cool se seriálem Námořní vyšetřovací služba L.A. Epizoda nasazená od čtvrt na deset zaujala v průměru 191 tisíc dospělých diváků a 5,17 procenta publika (5,29 procenta ve věku 15 až 54 let), předchozí díl vysílaný od 20:20 vidělo 183 tisíc dospělých s podílem 4,56 procenta (4,41 procenta ve věku 15 až 54 let). Nadprůměrně sledovaný byl hokejový zápas domácí Tipsport extraligy mezi Slavií Praha a Litvínovem. Od čtvrt na osm večer jej na ČT Sport vidělo 130 tisíc dospělých diváků a 3,42 procenta publika (4,38 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (7. 3. 2014)
Top 5: ČT1 (7. 3. 2014)
Top 5: ČT2 (7. 3. 2014)
Top 5: ČT24 (7. 3. 2014)
Top 5: ČT sport (7. 3. 2014)
Top 5: ČT :D (7. 3. 2014)
Top 5: ČT art (7. 3. 2014)
Top 5: Nova (7. 3. 2014)
Top 5: Nova Cinema (7. 3. 2014)
Top 5: FANDA (7. 3. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (7. 3. 2014)
Top 5: TELKA (7. 3. 2014)
Top 5: Prima (7. 3. 2014)
Top 5: Prima COOL (7. 3. 2014)
Top 5: Prima love (7. 3. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (7. 3. 2014)
Top 5: TV Barrandov (7. 3. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).