Hlavní navigace

Hybridní vysílání se u kanálů Primy nejvíce „chytlo“ na Primě Cool

26. 10. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Kampaň mobilního operátora Vodafone byla realizována v září a podle statistik televize zasáhla 620 tisíc diváků. Ke komerčním účelům využívá HbbTV i hudební televize Óčko.

Nejvyšší penetrace televizorů, které disponují technologií HbbTV, tedy takzvaným hybridním vysíláním, je u diváků mediální skupiny Prima na kanálu Prima Cool. Nejvyšší proklikovost (takzvaný click-through rate) však přinesl její hlavní kanál. Prima využila hybridní vysílání pro komerční kampaň mobilního operátora Vodafone, v minulosti už si tuto technologii vyzkoušela u jednoduché aplikace související s premiérou animovaného snímku V hlavě. Do konce roku chce Prima spustit na platformě HbbTV i svůj videoarchiv Prima Play.

NEPŘEHLÉDNĚTE: ČRa: V Česku je přes sedm set tisíc televizorů připojených k HbbTV

BRAND24

Kampaň mobilního operátora Vodafone byla realizována v září a podle statistik televize zasáhla 620 tisíc diváků. České Radiokomunikace, které připravily technické řešení HbbTV pro FTV Prima, neustále pracují na vývoji široké nabídky různých formátů pro umístění jednotlivých aplikací do vysílání, uvedl Robert Mitka, vedoucí vývoje produktů pro média tohoto operátora. Ke komerčním účelům využila hybridní vysílání i hudební televize Óčko, která představila kampaň Konta G2 od Komerční banky. Aplikace Liftago byla v nedávné době pro nepříliš velký úspěch stažena z nabídky.

České Radiokomunikace chystají na zítřejší půl desátou dopoledne workshop k reklamě v HbbTV. Server DigiZone.cz se akce pochopitelně zúčastní.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).