Hlavní navigace

Hokej s Kanadou dominoval pondělnímu večeru, na duel se Švédskem ale nedosáhl

13. 5. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – ČT Sport v prime time velmi těsně nad Novou, u divácké skupiny 15 až 54 let byl rozdíl ve prospěch sportovního kanálu ČT velmi výrazný

O 120 tisíc diváků méně než v neděli

Hokejové mistrovství světa nadále velmi výrazně ovlivňuje televizní sledovanost v Česku. Pondělní zápas české reprezentace s Kanadou, který vyšel opět do hlavního vysílacího času, byl nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne napříč televizními stanicemi. Na ČT Sport jej od 19:45 vidělo v průměru 1,254 milionu dospělých diváků a 29,86 procenta publika (40,34 procenta ve věku 15 až 54 let). Bylo to sice o něco méně než u nedělního duelu se Švédy, ČT Sport se ale díky tomuto zápasu stala v hlavním vysílacím čase nejsledovanější českou televizí, i když jen těsně. U dospělého publika nad 15 let dosáhla podílu 23,28 procenta, hlavní kanál Novy 23,26 procenta.

NEDĚLNÍ DATA: Hokej opět dominoval sledovanosti, porazil i Doktory z Počátků na Nově

Výraznějšího rozdílu dosáhla ČT Sport v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let, v níž během prime time oslovila 32,49 procenta publika, kdežto hlavní kanál Novy jen 21,22 procenta. Sportovnímu kanálu ČT pomohlo i Studio hokej mezi jednotlivými třetinami zápasu. Mezi druhou s třetí třetinou jej sledovalo dokonce 1,032 milionu diváků a 23,62 procenta publika (34,09 procenta ve věku 15 až 54 let). Pozápasové Studio hokej přilákalo po desáté večer k ČT Sport 682 tisíc dospělých a 22,12 procenta publika (34,11 procenta ve věku 15 až 54 let). Ostatní televize se musely v hlavním vysílacím čase spokojit s výrazně nižší sledovaností než obvykle.

Kanály – průměrné podíly (12. 5. 2014)
Graf podílu kanálů (12. 5. 2014)
Graf podílu skupin (12. 5. 2014)

Šampionát nejméně ublížil Cestám domů

Například repríza Kriminálky Anděl na hlavním kanálu Novy přišla od 20:20 o čtvrtinu diváků, když ji vidělo 727 tisíc dospělých a 16,49 procenta publika (14,81 procenta ve věku 15 až 54 let). O něco lépe na tom byly Cesty domů II na hlavním kanálu Primy, které od čtvrt na devět přilákaly 739 tisíc dospělých a dosáhly podílu 16,87 procenta (ale jen 8,74 procenta v divácké kategorii 15 až 54 let). Premiérový původní krimiseriál Clona sledovalo na ČT 1 od osmé večer 569 tisíc dospělých diváků a 13,16 procenta publika (14,29 procenta ve věku 15 až 54 let). Jen nepatrný odliv diváků zaznamenala ČT 2, jejíž dokumentární cylus Nejvýznamnější operace 2. světové války vidělo od 20:00 v průměru 203 tisíc dospělých diváků a 4,69 procenta publika.

MINULÉ PONDĚLÍ: Kriminálka Anděl sledovanější než Clona, u mladšího publika byly ale seriály vyrovnané

BRAND24

TV Barrandov příliš nevyšla sázka na připomínku zpěvačky Ivety Bartošové, s níž se právě včera ve Strašnickém krematoriu rozloučil manžel Josef Rychtář. Reprízu Vánoc s Ivetou 2013 sledovalo od 20:10 průměrně 185 tisíc dospělých diváků a 4,24 procenta publika (2,58 procenta ve věku 15 až 54 let). Lépe na tom byla pozdější talk show Sejdeme se na Cibulce, již si od 21:10 nenechalo ujít 261 tisíc dospělých a 6,49 procenta publika (2,97 procenta ve věku 15 až 54 let). Spíše podprůměrná byla sledovanost hlavního večerního filmu Edith Piaf na Nově Cinema. Od osmé večer zaujal 160 tisíc dospělých diváků a 4,01 procenta publika (4,00 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (12. 5. 2014)
Top 5: ČT1 (12. 5. 2014)
Top 5: ČT2 (12. 5. 2014)
Top 5: ČT24 (12. 5. 2014)
Top 5: ČT sport (12. 5. 2014)
Top 5: ČT :D (12. 5. 2014)
Top 5: ČT art (12. 5. 2014)
Top 5: Nova (12. 5. 2014)
Top 5: Nova Cinema (12. 5. 2014)
Top 5: FANDA (12. 5. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (12. 5. 2014)
Top 5: TELKA (12. 5. 2014)
Top 5: Prima (12. 5. 2014)
Top 5: Prima COOL (12. 5. 2014)
Top 5: Prima love (12. 5. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (12. 5. 2014)
Top 5: TV Barrandov (12. 5. 2014)

Foto: Richard Wolowicz/HHOF-IIHF

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).