Hlavní navigace

Finále Šéfky na Primě vidělo 107 tisíc diváků. Šestina oproti úvodnímu dílu

25. 5. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
25. 5. 2011

Poslední díl česko-slovenské soutěže Šéfka na televizi Prima vidělo v neděli pozdě večer 107 tisíc dospělých diváků. To je pouhá šestina oproti úvodnímu dílu této reality show, který v neděli 6. března vidělo 650 tisíc diváků starších patnácti let. Prima, která předposledních pět dílů Šéfky kvůli nízké sledovanosti posunula až za půlnoc z neděle na pondělí, poskytla poslední epizodě atraktivnější čas od 23:10 hod. Zaujala v něm 12,94 procenta dospělého publika. Serveru DigiZone.cz to sdělila mluvčí Primy Jana Mrákotová.

BRAND24

K TÉMATU: Pamatujete si ještě na Šéfku? Na Primě má v jednu ráno 30 tisíc diváků

Oproti třem předposledním dílům, které na Primě po jedné hodině ráno sledovalo v průměru necelých 30 tisíc dospělých diváků, si finále výrazněji polepšilo. Pro Primu jde ale bezesporu o nejméně úspěšný formát letošního jara. Výrazně lépe se Šéfce dařilo na slovenské televizi Joj, s níž ji Prima koprodukovala. V cílové skupině diváků od 12 do 54 let mělo finále tohoto pořadu na Joj podíl 21,3 procenta, na Primě pouze 12,36 procenta (u diváků od 15 do 54 let, jichž se dívalo v průměru 63 tisíc).

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).