Robert Kvapil, který byl do konce září šéfem obchodu České televize, a poté místo opustil na vlastní žádost, nechtěl pracovat pod novým generálním ředitelem Petrem Dvořákem, nastoupil do agentury Médea. Informoval o tom server MediaGuru.cz. V novém působišti bude mít Kvapil na starosti strategický rozvoj mediální skupiny a synergické propojení všech společností skupiny.
K TÉMATU: Z ČT odchází šéfové zpravodajské ČT 24, obchodu i programových okruhů
Robert Kvapil je zkušeným manažerem a bude pro Médeu přínosem,
uvedl pro MediaGuru výkonný ředitel Médea Group Jaromír Soukup. Aktivity této významné agentury jsou určeny například pro ty, kteří si stanovují cíle kampaně pro mediální plán nebo hledají vhodné cílové skupiny pro oslovení. Poradí také těm, jež potřebují vytvořit strategický mediální plán a návrh rozdělení médií. Médea se zabývá mimo jiné monitoringem nebo analýzou trhu, poradenstvím a strategickým plánováním.