Hlavní navigace

Digitální kabelovku od Karnevalu si předplácí 33 900 diváků

14. 5. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
14. 5. 2007

Digitální kabelovou televizi od společnosti Karneval Media, která je od začátku letošního roku součástí skupiny UPC, si v prvním čtvrtletí letošního roku předplácelo 33 900 domácností. Uvedl to majitel UPC, společnost Liberty Global, v pravidelných čtvrtletních reportech. Počet diváků DVB-C není nijak závratný, už loni na podzim Karneval tvrdil, že digitální kabelovou televizi si předplácí 30 tisíc domácností.

Tipy C

Oproti tomu analogovou kabelovou televizi od UPC a Karnevalu mělo ke konci března 522 900 českých domácností. Konkrétně u původní sítě UPC však počet předplatitelů analogové kabelové televize klesl oproti poslednímu čtvrtletí loňského roku o 6 600. Ztrátu v počtu odběratelů analogové kabelové televize zaznamenala UPC také na Slovensku: mezi posledními dvěma kvartály ji opustilo 1 200 zákazníků, nyní jich je 262 800.

Česká UPC plánuje na letošní podzim start komerčního vysílání DVB-C. Digitální kabelová televize by měla podle generálního ředitele Václava Bartoně postupně nahradit analogovou nabídku, která „nemá budoucnost“.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).