Víc než dvě procenta dospělého publika by měla průměrně denně oslovovat Prima love, třetí program televize Prima, rok od svého startu v příštím březnu. V rozhovoru pro server Médiář.cz to řekl generální ředitel Primy Marek Singer. Zatím jediný zveřejněný výsledek sledovanosti tohoto programu z 1. května letošního roku Primě love přisoudil průměrný denní podíl 0,64 procenta na divácích starších patnácti let.
K TÉMATU: Prima love má první čísla sledovanosti. Od 1. května ji měří peoplemetry
Chceme přes dvě procenta v cílové skupině 15+. V klíčové cílové skupině žen 15–44 let předpokládám, že podíl bude výrazně vyšší,
prohlásil Singer. Druhý program Primy, na mladé muže zaměřená Prima Cool, dosahuje v průměru tří až čtyř procent podílu na trhu v nejširší cílové skupině diváků starších patnácti let. U mladších diváků od 15 do 54 let se průměrný celodenní podíl Primy Cool blíží hranici pěti procent.
ROZHOVOR: Kvůli Primě love rozšíříme počet vysílačů multiplexu 3, slibuje ředitel Primy
Singer tvrdí, že Prima love má zatím náběhové programové schéma a tudíž nemůže dosahovat hned od začátku závratných výsledků. Chápu, že to bylo velmi očekávané číslo, ale stejně jako v případě kanálu Prima Cool jsme dali zpočátku i na Prima Love startovací program, než naroste penetrace. Finální programové schéma teprve přijde. Na Prima Cool jsme finální schéma uvedli až tři čtvrtě roce po startu stanice,
prohlásil šéf Primy.