Hlavní navigace

Šéf Primy: Do roka by měla mít Prima love celodenní podíl přes 2%

12. 5. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
12. 5. 2011

Víc než dvě procenta dospělého publika by měla průměrně denně oslovovat Prima love, třetí program televize Prima, rok od svého startu v příštím březnu. V rozhovoru pro server Médiář.cz to řekl generální ředitel Primy Marek Singer. Zatím jediný zveřejněný výsledek sledovanosti tohoto programu z 1. května letošního roku Primě love přisoudil průměrný denní podíl 0,64 procenta na divácích starších patnácti let.

K TÉMATU: Prima love má první čísla sledovanosti. Od 1. května ji měří peoplemetry

Chceme přes dvě procenta v cílové skupině 15+. V klíčové cílové skupině žen 15–44 let předpokládám, že podíl bude výrazně vyšší, prohlásil Singer. Druhý program Primy, na mladé muže zaměřená Prima Cool, dosahuje v průměru tří až čtyř procent podílu na trhu v nejširší cílové skupině diváků starších patnácti let. U mladších diváků od 15 do 54 let se průměrný celodenní podíl Primy Cool blíží hranici pěti procent.

BRAND24

ROZHOVOR: Kvůli Primě love rozšíříme počet vysílačů multiplexu 3, slibuje ředitel Primy

Singer tvrdí, že Prima love má zatím náběhové programové schéma a tudíž nemůže dosahovat hned od začátku závratných výsledků. Chápu, že to bylo velmi očekávané číslo, ale stejně jako v případě kanálu Prima Cool jsme dali zpočátku i na Prima Love startovací program, než naroste penetrace. Finální programové schéma teprve přijde. Na Prima Cool jsme finální schéma uvedli až tři čtvrtě roce po startu stanice, prohlásil šéf Primy.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).