Pražská telekomunikační společnost Planet A, vystupující pod obchodní značkou AIM, a brněnská telekomunikační společnost SMART Comp, poskytující své služby pod značkou netbox, společně nabízí domácnostem internetové připojení a televizní služby s využitím vlastní IPTV platformy Kuki.
RECENZE: Kuki, černý kůň tuzemských IPTV služeb
Od začátku se obě společnosti soustředí na technologii optických vláken. Podle dat Českého statistického úřadu používalo v loňském roce bezdrátový internet 54 procent firem, ale pouze čtvrtina z nich se připojovala rychlostí vyšší než 30 Mb/s a jen desetina firem rychlostí vyšší než 100 Mb/s. My díky optickým vláknům poskytujeme internetové připojení s rychlostí až 400 Mb/s,
vidí další potenciál rozvoje Jakub Jánský, obchodní ředitel AIM.
Budování infrastruktury je ale poměrně náročné a AIM proto tyto služby nabízí primárně na území hlavního města Prahy a v jejím okolí, například v Mělníku a Neratovicích. V prosinci tak internetové připojení od AIM využívalo kolem dvaceti tisíc domácností, ze kterých se také rekrutuje většina klientů zmíněné IPTV služby Kuki.
Díky CETINu dále a levněji…
V letošním roce se ale AIM rozhodl vsadit na další rozšíření vlastního internetového připojení na území celé České republiky, a to ve spolupráci s Českou telekomunikační infrastrukturou známou pod zkratkou CETIN. Díky rozšíření působnosti na celou republiku mohl AIM také o něco zlevnit ceny měsíčních tarifů.
K TÉMATU: Síťový operátor CETIN představil plán dalšího rozvoje své infrastruktury
Díky kooperaci s CETINem můžeme od února letošního roku nabízet naše tarify prostřednictvím jejich sítě. Dostáváme se tak do domácností po celé republice. Zároveň ale pracujeme na rozšiřování naší vlastní infrastruktury a pokrývání dalšího území technologií optických vláken,
rekapituluje letošní novinky Jánský.
AIM se také díky spolupráci s CETINem zapojil do projektu Zrychlujeme Česko. V jeho rámci mohou uživatelé na webovém portálu ZrychlujemeČesko.cz zjistit nejen rychlost připojení ve své lokalitě, ale také jaké zrychlení se v nejbližší době plánuje.
PSALI JSME: IPTV službě Kuki pomáhá s péčí o zákazníky chatovací asistent Livesale
Za vyplněnou anketu televizor?
Od prosince do února spouští AIM kampaň na oslovení nových klientů právě v těch oblastech, do kterých se dostane díky spolupráci s CETINem a kde zrychlí rychlost dostupného připojení. Kampaň poběží hlavně v online prostředí a na sociálních sítích a její součástí je i průzkum mapující potřeby uživatelů.
ROZHOVOR: Kuki – vlastní platforma nám umožňuje operativně reagovat na potřeby zákazníků
Online výzkum potrvá do 14. ledna a jeho účastníci se zároveň zařadí do soutěže o hodnotné ceny. Jednou z nich je například chytrý televizor od firmy Samsung. Do průzkumu i související soutěže se můžete zapojit na speciální mikrostránce webu A1M.cz.