Hlavní navigace

DigiZone.cz měl za srpen nejvíc návštěvníků za svou pětiletou historii

8. 9. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
8. 9. 2010

UVNITŘ GRAFY Server DigiZone.cz dosáhl za srpen historicky nejvyššího počtu návštěvníků a unikátních IP adres ve své historii. Podle serveru Navrcholu.cz jej navštívilo 323 287 lidí, kteří shlédli celkem 1 702 761 stran. To je nejlepší měsíční výsledek od vzniku tohoto webu v říjnu 2005. Druhým nejlepším měsícem v počtu návštěvníků byl říjen 2008, kdy na DigiZone.cz zamířilo 319 844 čtenářů. V počtu unikátních IP adres dosáhl server DigiZone.cz letos v srpnu hodnoty 173 470 (nejvyšší hodnota v historii) a v počtu návštěv 560 355 (druhý nejlepší výsledek v historii).

V počtu shlédnutých stran byl letošní srpen pro DigiZone.cz čtvrtým nejlepším měsícem po říjnu a listopadu 2008, kdy došlo k rozdělení přechodné zemské digitální sítě A na nové celoplošné multiplexy 1 a 2, a lednu 2009, kdy zahajovala vysílání plnoformátová digitální televize Barrandov. V říjnu 2008 dosáhl DigiZone.cz 2 429 630 a hned následující měsíc 2 151 457 shl­édnutých stran. Od ledna 2009, kdy čtenáři DigiZone.cz shlédli 1 878 850 stran, je letošní srpen v počtu „naklikaných“ stránek nejúspěšnějším měsícem tohoto webu.

Počty návštěvníků DigiZone.cz za jednotlivé měsíce od října 2005 do srpna 2008 (Zdroj: Navrcholu.cz)

BRAND24

Páté výročí svého vzniku oslaví DigiZone.cz již za měsíc, 4. října. Za poslední dva roky, od srpna 2008, neklesl měsíční počet shlédnutých stran tohoto webu pod milion. Naopak: poslední dobou se opět přibližuje dvoumilionové hranici, kterou ve své historii pokořil zatím dvakrát (v říjnu a listopadu 2008). Nárůst návštěvnosti souvisí i s postupným rozšiřováním záběru DigiZone.cz, který se vedle čistě technických témat a digitalizace věnuje i obsahu televizního vysílání a recenzím set-top-boxů a televizorů.

Vývoj návštěvnosti DigiZone.cz za jednotlivé měsíce letošního roku. Obrázek kliknutím zvětšíte. (Zdroj: DigiZone.cz)

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).