Hlavní navigace

Digitální kabelovka UPC zlevnila základ plus jeden balíček na 150 Kč měsíčně

23. 8. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
23. 8. 2011

Mimořádnou slevovou akci na pořízení digitální kabelové televize rozjela největší česká kabelová společnost UPC. Při podpisu smlouvy nejméně na jeden rok nabízí základní balíček 30 televizních programů a jeden ze tří tematických balíčků navíc (Relax, Darwin nebo Sport) za poplatek 150 korun měsíčně. Normální cena jenom za základní balíček programů je přitom více než dvojnásobná: 302 korun měsíčně a doplňující balíčky vyjdou na dalších 120 korun měsíčně.

K TÉMATU: UPC už má více zákazníků internetu než digitální kabelové televize

Set-top-box vám zapůjčíme zdarma, jednorázový připojovací poplatek činí 252,– Kč. Podmínkou je uzavření smlouvy na dobu 12-ti měsíců, stojí v nabídce operátora. UPC se poslední měsíce potýká se stagnací počtu zákazníků digitální kabelové televize. Navíc jí už několik let ubývá více předplatitelů analogové kabelové televize než přibývá klientů digitální kabelovky UPC Digital.

ČTĚTE TAKÉ: Vývoj počtu zákazníků společností UPC Česká republika a UPC DTH od roku 2008

BRAND24

Počet zákazníků digitální kabelové televize UPC sice nadále stoupá, za druhé čtvrtletí letošního roku ale jen velmi pozvolna. DVB-C od této firmy si polepšilo jen o 2 500 klientů, což je nejmenší mezikvartální nárůst od chvíle, kdy UPC začala digitální kabelovou televizi nabízet. Opět klesl i celkový počet zákazníků kabelové televize od UPC, tedy i té analogové, od které se část předplatitelů přesouvá k digitální nabídce. Ale opravdu jen část, někteří s kabelovkou od UPC končí úplně.

Analogovou kabelovou televizi od UPC využívalo k 30. červnu letošního roku 91 600 domácností. To je o 9 600 méně než ke konci prvního letošního čtvrtletí a vůbec poprvé počet domácností s aktivní analogovou kabelovou přípojkou od UPC klesl pod hranici 100 tisíc. Analogovou i digitální kabelovou televizi od UPC využívalo ke konci prvního pololetí dohromady 511 400 domácností, což je o 7 100 méně než ke konci prvního čtvrtletí.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).