Počet zákazníků digitální kabelové televize od společnosti UPC označované přídomkem Digital již o desítky tisíc předstihl počet zákazníků nejrozšířenější analogové televizní nabídky, kterou distribuuje operátor pod názvem Mini. Počet zákazníků digitální kabelové televize UPC vzrostl na konci října na 250 tisíc. Za její popularitou stojí podle průzkumu firmy zájem o nové digitální technologie, široký počet jinak nedostupných televizních programů v češtině, nabídka příjmu televizního vysílání ve vysokém rozlišení (HDTV) a také digitální videorekordér označovaný jako DVR.
ČTĚTE TAKÉ: UPC přibylo zákazníků digitální kabelové televize
Na začátku listopadu zveřejnila společnost Liberty Global na svých webových stránkách výsledky hospodaření za třetí čtvrtletí letošního roku. Z něho vyplývá, že v České republice se jí dařilo. Za třetí čtvrtletí přibylo 45 tisíc zákazníků digitální kabelové televize a v současné době by jich mělo být 231.5 tisíc. Zájem byl také o internetové služby, kde byl nárůst z 249 na 295 tisíc. UPC naopak klesal počet zákazníků z analogovou kabelovou televizí. Zde se dostal jejich počet na 325 tisíc, což byl pokles oproti minulému období o 50 tisíc předplatitelů.