Příspěvek o digitalizaci televizního vysílání na Domažlicku, který ve čtvrtečních Televizních novinách odvysílala TV Nova, okamžitě zvedl zájem diváků o problematiku digitalizace. Krátce před osmou hodinou večer a poté až do deváté večerní se tento fakt projevil i na návštěvnosti serveru DigiZone.cz.
Televizní diváci vyhledávali na internetu informace o digitální televizi. Na DigiZone.cz se dostávali především prostřednictvím nejznámějších vyhledávačů, do kterých zadávali klíčová slova „digitální vysílání“. Mezi osmou a devátou hodinou večer tak stoupl počet zobrazených stran DigiZone.cz na dvojnásobek průměrné hodnoty, které server dosahuje v tuto hodinu.
Zajímavá je skutečnost, že jakékoli zprávy o digitálním vysílání v Událostech na České televizi takový účinek na návštěvnost webu nemají. Lze to vysvětlit dvojím způsobem: diváci ČT už jsou o digitalizaci informováni a tudíž nepotřebují nutně hledat základní informace na internetu, nebo je dosah hlavní zpravodajské relace ČT mnohem menší než Televizních novin na Nově, které jsou víc dvakrát sledovanější, ale mají také trošku jinou cílovou skupinu.
GRAF: Vývoj počtu zobrazených stran DigiZone.cz během čtvrtka 21. června 2007 (GIF, 30kB)