Hlavní navigace

ČT 24 byla i minulý týden čtvrtou nejsledovanější po Nově, Primě a ČT 1

18. 8. 2010
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
18. 8. 2010

UVNITŘ GRAF A TABULKA Zpravodajskému kanálu ČT 24 se letos v létě nevídaně daří. Po historicky nejlepším podílu na sledovanosti v prvním srpnovém týdnu si i minulý týden udržela pozici čtvrté nejsledovanější české televize pro Nově, Primě a ČT 1. V průměrném celodenním podílu na dospělém publiku za sebou nechala ČT 2, TV BarrandovNovu Cinema. Posilovaly však hlavně dvě největší televize.

ČT 24 minulý týden sledovalo po celý den v průměru 4,91 procenta dospělého publika, což je o 0,62 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin její podíl tradičně ještě klesl, tentokrát na hodnotu 3,14 procenta. Klesal i sportovní kanál ČT 4. V celodenních číslech si pohoršil o 0,28 procentního bodu na 2,09 procenta, během prime time si ale vylepšil skóre na 2,45 procenta.

Zájem naopak stoupal o původní „analogové“ programy České televize. Většinová ČT 1 dosáhla celodenního podílu 18,37 procenta, což je o 0,44 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Během prime time podíl Jedničky ještě vystoupal na průměrnou hodnotu 21,02 procenta. Dařilo se také programu ČT 2. Po celý den jej sledovalo v průměru 4,69 procenta dospělého publika, o 0,14 procentního bodu více než minule. Ve večerních časech ale podíl Dvojky klesl na průměrných 4,42 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Největší posun směrem nahoru minulý týden zaznamenala televize Nova. V celodenních číslech stoupla o 1,24 procentního bodu na hodnotu 29,78 procenta, v hlavním vysílacím čase pak dosáhla průměrného podílu 32,88 procenta. Klesal však zájem o její filmový kanál Nova Cinema. Po celý den je sledovalo v průměru 3,77 procenta dospělého publika, což je o 0,30 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Během prime time však její podíl mírně stoupnul na 3,87 procenta.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2010

Prima zůstala prakticky na svém. Její hlavní program si sice nepatrně pohoršil, mírný nárůst ale zaznamenala Prima Cool. „Velkou“ Primu sledovalo po celý den 16,22 procenta dospělého publika, což je o 0,27 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Ve večerních časech si Prima pohoršila až na průměrných 15,35 procenta. Oproti tomu Prima Cool si v celodenních číslech polepšila o čtyři setiny procentního bodu na 2,95 procenta a během prime time dosáhla průměrného podílu 2,78 procenta.

BRAND24

Pokles pod úroveň rekordního pětiprocentního podílu na trhu zaznamenala minulý týden televize Barrandov. V celodenních číslech vykázala průměrný podíl 4,67 procenta, což je o 0,76 procentního bodu méně než v předminulém týdnu, ale i tak jde o historicky druhý nejlepší týdenní výsledek této televize. Barrandovu se podařilo porazit Novu Cinema a zůstala těsně za ČT 2. V hlavním vysílacím čase dosáhl Barrandov průměrného podílu 4,56 procenta.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, MGM, Public TV a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,69 procenta, což je o 0,10 procentního bodu více než minule. Během prime time dosáhly podílu 1,79 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 9,86 procenta, což je o 0,27 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Ve večerních časech jejich podíl klesl na 7,74 procenta.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).