Hlavní navigace

ČT 1 v pátek večer nad Novou, ale jen u publika staršího 15 let. Vítězem První republika

3. 5. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Prima pokračuje ve vytěžování tématu Iveta Bartošová ve svých VIP zprávách, které se staly nejsledovanějším pořadem této televize

Prima dál těží z tématu Bartošová

První republika neohrozitelně vládne pátečním večerům. Nejinak tomu bylo i tento týden, včera seriál na ČT 1 přitáhl pozornost 1,272 milionu dospělých diváků a 33,03 procenta publika, čímž se stal nejsledovanějším nezpravodajským pořadem v prime time. Porazila jej jen Ulice na Nově, která od půl sedmé večer zaujala 1,278 milionu dospělých a 41,18 procenta publika (45,65 procenta ve věku 15 až 54 let). Jednička měla tradičně silný celý prime time. Dokument z cyklu 13. komnata vidělo od deváté večer 850 tisíc dospělých diváků a 23,04 procenta publika, talk show Všechnopárty od půl desáté 1,086 milionu dospělých při podílu 30,82 procenta.

ČTVRTEČNÍ DATA: Dobrý voják Švejk zajistil Barrandovu rekordní čísla, podíl na publiku byl téměř 11 %

Konkurenční Show Jana Krause na Primě, která začínala hned po Všechnopárty, oslovila od čtvrt na jedenáct 640 tisíc dospělých diváků a 24,68 procenta publika. U mladších diváků od 15 do 54 let dokonce Všechnopárty překonala, když v této kategorii dosáhla podílu 21,46 procenta (Všechnopárty Karla Šípa jen 19,77 procenta). Prima ale v pátek nejvíc bodovala svými VIP zprávami, v nichž nadále jela na vlně zájmu o tragické úmrtí zpěvačky Ivety Bartošové. Pořad, který začínal pět minut před osmou hodinou večer, vidělo v průměru 811 tisíc dospělých diváků a 21,87 procenta publika.

Kanály – průměrné podíly (2. 5. 2014)
Graf podílu kanálů (2. 5. 2014)
Graf podílu skupin (2. 5. 2014)

Četníci přitáhli mladé diváky k TV Barrandov

Z menších televizí o pátečním večeru bodovala zejména ČT 2 s dokumentárním cyklem Afrika, který si od osmé večer nenechalo ujít 232 tisíc dospělých diváků a 6,04 procenta publika, a TV Barradov se starší francouzskou komedií Četník a mimozemšťané, již si od 20:10 nenechalo ujít 228 tisíc dospělých a 6,11 procenta publika (7,96 procenta ve věku 15 až 54 let). Dobře se vedlo i odpolednímu filmu pro pamětníky Když Burian prášil, který na Barrandově od 16:10 zhlédlo 134 tisíc dospělých diváků a 7,87 procenta publika (6,23 procenta ve věku 15 až 54 let). Hlavní večerní film na Nově Cinema, O rodičích a dětech, skončil spíš podprůměrně: od osmé večer jej vidělo 144 tisíc dospělých diváků, což představovalo 3,88 procenta publika (5,80 procenta ve věku 15 až 54 let).

BRAND24

MINULÝ PÁTEK: ČT 1 a Nova v pátek večer zcela vyrovnané, vyhrála První republika

Nova Cinema bodovala spíš podvečerním Mr. Beanem, kterého si od 17:45 nenechalo ujít 135 tisíc dospělých diváků a 6,44 procenta publika. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let dosáhl podílu 10,25 procenta. Prima Cool zaujala krimi seriálem Námořní vyšetřovací služba L.A., zejména pak epizodou nasazenou od čtvrt na deset večer, kterou zhlédlo v průměru 161 tisíc dospělých diváků a 4,49 procenta publika (5,64 procenta ve věku 15 až 54 let). Nadprůměrnou sledovanost vykázal dokument Rybzilla: Hadohlavec útočí na Primě Zoom. Od deváté večer jej vidělo 112 tisíc dospělých diváků a 3,10 procenta publika (3,60 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (2. 5. 2014)
Top 5: ČT1 (2. 5. 2014)
Top 5: ČT2 (2. 5. 2014)
Top 5: ČT24 (2. 5. 2014)
Top 5: ČT sport (2. 5. 2014)
Top 5: ČT :D (2. 5. 2014)
Top 5: ČT art (2. 5. 2014)
Top 5: Nova (2. 5. 2014)
Top 5: Nova Cinema (2. 5. 2014)
Top 5: FANDA (2. 5. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (2. 5. 2014)
Top 5: TELKA (2. 5. 2014)
Top 5: Prima (2. 5. 2014)
Top 5: Prima COOL (2. 5. 2014)
Top 5: Prima love (2. 5. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (2. 5. 2014)
Top 5: TV Barrandov (2. 5. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).