Český rozhlas 1 – Radiožurnál začne od dubna používat nové logo. Vedení veřejnoprávního rozhlasu to odůvodňuje tím, že reaguje na pozitivní posun ve vnímání značky Radiožurnálu jako dynamické a moderní rozhlasové stanice. Značka se více vyprofilovala a do značné míry omladila. Proto je jen přirozené, že na tyto pozitivní změny reagujeme i redesignem staničního loga,
konstatoval při této příležitosti marketingový ředitel ČRo René Zavoral.
Součástí zadání redesignu stávajícího loga, které pochází z roku 2000, byl výzkumy podpořený požadavek na zachování motivu zeměkoule. Vybraný návrh je moderní, bez přílišné opisnosti a klišovitosti. Křivky v symbolu zároveň odkazují na vlny ve značce mateřského Českého rozhlasu,
dodal Zavoral. Podle ČRo je důležitou inovací změna celkové kompozice této kombinované značky s odděleným symbolem od čitelného názvu stanice. Autorem redesignu loga je pražské grafické studio Kafka Design.