Hlavní navigace

Cesty domů „stárnou“, ve středu je v D15–54 porazily i Rybí legendy Jakuba Vágnera na ČT 2

27. 3. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Cesty domů byly po 20. hodině nejsledovanějším pořadem u diváků nad 15 let, mladí nejvíce koukali na pěveckou show Hlas

Hlas zaujal téměř třetinu mladých u televize

Nova s Primou se přetahují o pozici lídra středečního večera po 20. hodině. Tedy alespoň v širší cílové skupině všech dospělých diváků nad 15 let se oba hlavní večerní pořady pohybují na podobných číslech. Včera však s těsným náskokem zvítězila Prima, jejíž seriál Cesty domů II vidělo od čtvrt na devět 813 tisíc dospělých diváků a 19,71 procenta publika. Pěvecká show Hlas Česko Slovenska na hlavním kanálu Novy zaujala od 20:20 v průměru 807 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 20,68 procentům publika. Poštu pro tebe na ČT 1 vidělo od osmé večer 623 tisíc dospělých diváků a 14,91 procenta publika.

ÚTERNÍ DATA: Nova v úterý s více než dvojnásobným celodenním podílem oproti konkurenci

V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let, na kterou cílí skupina Nova, ale s přehledem vyhrál Hlas: zaujal 29,20 procenta publika, zatímco Cesty domů jen 11,73 procenta a Pošta pro tebe 7,36 procenta. Velmi úspěšná byla ve středu večer ČT 2, dokumentární cyklus Rybí legendy Jakuba Vágnera vidělo od osmé večer 448 tisíc dospělých diváků a 10,71 procenta publika. V mladší cílové skupině 15 až 54 let tento dokument dosáhl dokonce podílu 12,59 procenta a porazil jak ČT 1, tak Primu a její Cesty domů. Nadprůměrně sledovaný byl i cestopis Na cestě, který si od deváté večer na Dvojce zapnulo v průměru 336 tisíc dospělých diváků a 8,38 procenta publika.

Kanály – průměrné podíly (26. 3. 2014)
Graf podílu kanálů (26. 3. 2014)
Graf podílu skupin (26. 3. 2014)

ČT 2 večer jasnou čtyřkou na trhu

Úspěšný večer ČT 2 završila dokumentárním cyklem Národní klenoty, který od půl desáté zhlédlo 223 tisíc dospělých diváků a 6,38 procenta publika. Za celý prime time pak ČT 2 vykázala průměrný podíl 5,77 procenta na publiku starším 15 let a 6,16 procenta v kategorii 15 až 54 let, což jí v obou cílových skupinách bohatě stačilo na pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi. Z menších televizí s Dvojkou držela krok pouze TV Barrandov, jež zaujala Vtipem za stovku, nasazeným od čtvrt na devět, 270 tisíc dospělých diváků a 6,52 procenta publika.

Tipy C

MINULÁ STŘEDA: Hlas těsným vítězem středy, na paty mu šlapaly Cesty domů

Nad průměr se dostal i Fanda s americkým seriálem Kriminálka New York, zejména s epizodou nasazenou od deváté večer, již vidělo v průměru 187 tisíc dospělých diváků a 4,93 procenta publika (5,52 procenta ve věku 15 až 54 let). Předchozí díl od 20:20 zaujal 157 tisíc dospělých diváků a 3,72 procenta publika (4,95 procenta ve věku 15 až 54 let). Nova Cinema bodovala spíš později nasazeným filmem (K)Lamač srdcí, který si od 21:45 zapnulo 119 tisíc dospělých diváků a 5,72 procenta publika (7,09 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (26. 3. 2014)
Top 5: ČT1 (26. 3. 2014)
Top 5: ČT2 (26. 3. 2014)
Top 5: ČT24 (26. 3. 2014)
Top 5: ČT sport (26. 3. 2014)
Top 5: ČT :D (26. 3. 2014)
Top 5: ČT art (26. 3. 2014)
Top 5: Nova (26. 3. 2014)
Top 5: Nova Cinema (26. 3. 2014)
Top 5: FANDA (26. 3. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (26. 3. 2014)
Top 5: TELKA (26. 3. 2014)
Top 5: Prima (26. 3. 2014)
Top 5: Prima COOL (26. 3. 2014)
Top 5: Prima love (26. 3. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (26. 3. 2014)
Top 5: TV Barrandov (26. 3. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).