Veřejnoprávní médium z Kavčích hor připravuje výběr nové agentury, která bude prodávat její reklamní čas. Informoval o tom ekonomický deník E15. Česká televize už za tímto účelem vypsala tendr. Předpokládaná cena kontraktu je podle deníku šestnáct milionů korun, a to na období dvou let. Pro porovnání, v roce 2010 za šéfování předchozího generálního ředitele Jiřího Janečka to bylo pětkrát více. Tehdejším obchodním ředitelem byl současný šéf TV Barrandov Robert Kvapil.
K TÉMATU: Česká televize zrušila tendr na prodej reklamy, Media Master má smůlu
Proč se podařilo několikanásobně snížit cenu tendru oproti roku 2010? Především proto, že prodej reklamního času se nebude týkat plnoformátové stanice ČT 1 a zpravodajského kanálu ČT 24. O zrušení komerčních přestávek na obou programech rozhodli loni začátkem září poslanci. Na kanálech ČT 1 a ČT 24 mohli už po tomto datu zůstat pouze product placement a sponzorské vzkazy. V současné době prodává reklamní prostor České televize agentura Media Master.