Hlavní navigace

Bývalý šéf Primy: Euro je nesmysl, stejně jako kopírování Novy

5. 6. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
5. 6. 2008

Snaha televize Prima za každou cenu oslovovat mladé diváky a kopírovat styl konkurenční Novy jsou podle bývalého ředitele této televize Martina Dvořáka fatální chybou. Dlouho jsem to nechtěl komentovat. Pro mě je obrovským zklamáním postup nového investora. To bouchání o zeď zleva, zprava. Opakování stejných chyb každého půl roku je něco, nad čím zůstává rozum stát, prohlásil Dvořák v rozhovoru pro týdeník Reflex.

Já to beru trochu i osobně. Za těch pět let, co jsem byl ředitelem Primy, se podařilo s velmi omezenými zdroji krok za krokem zvýšit tržní podíl a výnosy. A teď stačilo rok a půl a všechno je pryč. Přijela spousta mladých konzultantů a řekla, že všechno bylo špatně. Změna, změna, změna a po těch všech změnách a geniálních konzultantech je situace taková, jaká je, konstatuje Dvořák, který po odchodu z Primy vede Dopravní podnik hlavního města Prahy.

BRAND24

Prima by podle bývalého šéfa rozhodně neměla vysílat fotbalové Mistrovství Evropy. Byl jsem od počátku odpůrcem nákupu fotbalového Eura. Myslím si, že kopírování Novy a „run“ na mladé „cílovky“ za každou cenu byly fatální chybou, říká Dvořák. Kritizuje také snahu přesunout začátek hlavní zpravodajské relace na půl osmou večer, přímo proti Televizním novinám na Nově.

Přesunutí zpráv na 19:30 byl husarský kousek, který považuji za nepochopitelný risk. Já to teď možná říkám trochu zhrzeně, ale říkám to proto, že vím, kolik úsilí stálo dostat Primu na tu úroveň, kde byla, dodal Dvořák.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).