Nový seriál TV Barrandov úspěch nezopakoval
O více než polovinu diváků přišly v neděli ve srovnání s předchozím dílem Bezdružice. Nový seriál plnoformátové Televize Barrandov si včera pustilo necelých 240 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 5,7 %. Předchozí část si nenechalo ujít 483 tisíc diváků (share 11,22 %). Bezdružice se tak před týdnem staly aktuálně nejsledovanějším pořadem stanice, což však už nyní neplatí. Naopak překvapením je sledovanost Našich zpráv, které si tentokrát nenechalo ujít téměř 370 tisíc diváků (share 10,81 %). Celodenní podíl dosáhl hodnoty 6 % a ve srovnání s předchozím týdnem jde o propad přibližně o půl druhého procentního bodu.
SOBOTNÍ DATA: StarDance podrtila konkurenci, dobře se ale dařilo i Gladiátorovi na ČT 2
Velký propad diváckého zájmu u seriálu Bezdružice podtrhl výsledek konkurenčního filmu Avatar na Primě Cool. Americko-britský snímek režiséra Jamese Camerona si včera nenechalo ujít 260 tisíc diváků (share 7,75 %; 11,9 % v 15–54). Záblesky chladné neděle sledovalo po 20. hodině na Nově Cinema 177 tisíc diváků (share 4,39 %; 3,81 % v 15–54). Nejsledovanějším pořadem této stanice ale byla repríza Žen v pokušení z hlavního kanálu Novy, kterou si nenechalo ujít 218 tisíc diváků (share 8,84 %; 13,64 % v 15–54). I přes vysoký share stanice u mladšího publika byla o něco sledovanější Prima Cool. Share u diváků 15–54 dosáhl večer téměř 10 %.
Četnické humoresky opět nad milionem
Nejsledovanějším nedělním nezpravodajským pořadem se staly tradičně Četnické humoresky. Včerejší část si nenechalo ujít 1,010 milionu diváků (share 23,95 %; 19,61 % v 15–54). Nutno ovšem upozornit, že mladší publikum preferovalo pěveckou show SuperStar. Ta si po dobu téměř tří hodin udržela v kategorii 15–54 share 27,43 %. Přenos vysílaný od 20:27 do 23:07 si nenechalo ujít celkem 786 tisíc diváků (share 23,44 %). Premiérový díl seriálu Vinaři II si na Primě pustilo 686 tisíc diváků (share 16,58 %; 18,38 % v 15–54).
MINULÝ TÝDEN: Seriál Bezdružice na TV Barrandov rekordní, vidělo ho téměř půl milionu diváků
Nova byla v neděli nejsledovanější televizí, i když u dospělého publika ji dělily od Jedničky přes den přibližně pouhé dvě desetiny procentního bodu. Komerční televize se dostala na celodenní share 18,55 %. V ostatních kategoriích si však nad svou konkurencí udržela už bezpečný náskok. Největší podle očekávání u mladšího publika, kde se dostala na hodnotu 28,91 %. Jejím nejsledovanějším pořadem byly tradičně Televizní noviny, které se jako jediné vyšplhaly nad půldruhý milion diváků. Dvojkou trhu byla Jednička, trojkou Prima.