Hlavní navigace

TV Barrandov dosáhla v minulém týdnu téměř šestiprocentního podílu

5. 1. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
5. 1. 2011

UVNITŘ GRAF A TABULKA Historicky nejvyšší sledovanosti za dobu své dvouleté existence, kterou oslaví 11. ledna 2011, dosáhla minulý týden digitální plnoformátová televize TV Barrandov. Z výsledků sledovanosti ATO/Mediaresearch vyplývá, že v době od 27. prosince 2010 do 2. ledna 2011 si ji pustilo téměř šest procent diváků. Tato hodnota se dostala konkrétně na 5,94 % ve skupině D 15+.

Svoji zatím nejvyšší sledovanost z 50. týdne (5,65 %) roku 2010 tak Barrandov překonal téměř o 0,3 %. Se sledovaností na konci roku může být spokojena také Česká televize. Té stoupl oproti předchozímu týdnu podíl ČT 1 téměř o dvě a půl procenta na 20,16 %. Propad téměř o čtyři procenta naopak postihl televizi Nova, která se dostala pod 30 %. Zatímco o Vánocích si ji pustilo 32,81 % diváků, v 52. týdnu jich bylo 28,68 %. Větší pokles čekal také Primu, která klesala poslední čtyři týdny.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou AT Media: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, Tv Deko, MGM, Public TV a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Tuzemskou komerční televizní dvojku si pustilo od 27. prosince do 2. ledna pouze 13,7 % diváků a jde tak o nejhorší výsledek ve sledovanosti od 8 týdne loňského roku. V druhé polovině roku 2010 tak je to tedy sledovanost absolutně nejmenší. Primě se jinak celkem od července do prosince dařilo. Nejmenšího podílu ve třetím kvartálu loňského roku dosáhla ve 26. týdnu (share 15,69 %). Sesterský kanál Prima Cool pak dosáhl naprosto stejné sledovanosti jako sedm dní předchozích – 3,04 %.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2010

BRAND24

Druhý program České televize se dokázal dostat z nejhoršího a podíl mu stoupl oproti minulému týdnu o 0,94 % na 4,17 %. Zpravodajský kanál ČT 24 naopak klesl z 4,02 % na 3,4 %. Úspěch ze 46. týdne loňského roku, kdy měla podíl na divácích 4,26 %, si zopakovala Nova Cinema s hodnotou 4,24 %. V hlavním vysílacím čase, prime timu, se dostal druhý program Novy na 4,63 %, z čehož vyplývá, že úspěch z minulého týdne – porážka TV Barrandov – se neopakoval.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou At Media (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Hallmark, TV Deko, MGM, Public TV a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,39 procenta, což je o šest setin procentního bodu více než minule. Během prime time vykázaly podíl 1,68 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 12,37 procenta a jde tak o nejvyšší sledovanost těchto programů v celém loňském roce. Ve večerních časech bylo jejich share 9,23 %.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).