Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) mimo jiné na svém 7. zasedání udělila licenci pro provozování „převzatého rozhlasového a televizního vysílání šířeného prostřednictvím družice“ s tím, že vysílání má být zcela, nebo převážně, směrováno na území České republiky.
Upřesněna je i programová nabídka, která mj. bude zahrnovat veřejnoprávní české televizní programy a české televizní programy s licencí jako AMC, Cinemax, Disney Channel, Fashion TV (Czech and Slovak), HBO, JOJ Cinema, Nova, Nova Cinema, Prima, Prima Cool, Sport 2 a TV Barrandov. Dále pak, podle zprávy RRTV, půjde o zahraniční televizní programy typu 360 TuneBox, Auto Motor und Sport, Brava, Eurosport 1, FilmBox, FilmBox Family, National Geographic, Sport1, STV1 a STV2 a také erotické televizní programy, vše s časovým rozsahem vysílání 24 hodin denně.
ČTĚTE TAKÉ: Antik Telecom se intenzivně připravuje na vstup do Česka
Vlastimil Lakatoš (rozhovor): Antik Sat přijde jako první v Česku s TV archivem přes satelit
Recenze přijímače pro satelitní službu Antik Sat Kaon CO1300 HD
Vlastimil Lakatoš, IPTV Manager mající na starosti zavedení služby na českém trhu, nám už dříve řekl, že zahájení provozu by mělo proběhnout během prvního čtvrtletí, resp. během prvního pololetí letošního roku. Protože se ale získání licence poměrně významně opozdilo, v dnešním rozhovoru připustil, že je možné, že vše ještě sklouzne do prázdninových měsíců.
Tango Bohemia, resp. Antik Telecom, podalo žádost o satelitní licenci 15. února 2016 a dále ji doplnilo a upřesnilo 14. a 24. března 2016, takže vlastně nedávno.
Vlastimil Lakatoš nám také prozradil, že Tango Bohemia, na které je vedena licence, je dceřinou firmou Antik Telecom. Na dotaz „proč právě jméno Tango Bohemia“ uvedl, že jde vlastně o rozšíření někdejšího jména IPTV platformy Antiku. Společnost Tango Bohemia byla totiž podle výpisu z rejstříku založena 30. března 2011 a v té době Antik Telecom hodně prosazoval právě název „Tango“. Nová satelitní služba prý už ale bude v Česku provozována pod jménem Antik Sat, tedy stejným jako na Slovensku.
ZE SEDMÉHO ZASEDÁNÍ RRTV: Analýza migrační krize: Komerční stanice častěji tíhly k bulvarizaci tématu