Nedělní premiéru soutěže Ber nebo neber na televizi Prima sledovalo 1,6 milionu diváků starších patnácti let a stala se tak nejsledovanějším pořadem Primy od ledna loňského roku. Soutěžícímu Janu Zouharovi, který si nakonec odnesl výhru 442 tisíc korun, fandilo 35,3 procenta ze všech přítomných dospělých diváků u televizních přijímačů,
informovala mluvčí Primy Jana Malíková.
Licencovanou soutěž společnosti Endemol, kterou pro Primu produkuje digitální televize Barrandov, sledovala třetina všech dospělých mužů, kteří trávili večer před televizí. Ještě lepšího výsledku jsme se dočkali v cílové skupině ženy 15+, jejichž podíl na trhu byl 38 procent,
dodala Malíková. Nova proti svému bývalému moderátorovi Zunovi nasadila komedii Byl jednou jeden polda, kterou sledovalo 1,268 milionu dospělých diváků.
Účinnější konkurencí Primě byl první program České televize, který proti soutěži Bez nebo neber vysílat úspěšné příběhy 3 plus 1 s Miroslavem Donutilem. Sledovalo jen jen o dva tisíce diváků méně než premiérový díl soutěže Ber nebo neber. Prima tak zvítězila v nedělním souboji o sledovanost.