Hlavní navigace

Odstartoval devátý ročník ankety Křišťálová Lupa – Cena českého internetu

Dejte nám vědět o projektech či službách českého internetového světa, které vás za poslední rok nejvíce zaujaly. Pošlete svůj tip a pomozte najít a ocenit ty nejlepší.
21. 7. 2014

Sdílet

Server Lupa.cz vyhlásil další ročník internetové ankety Křišťálová Lupa 2014, která pravidelně už od roku 2006 hledá a oceňuje ty nejlepší projekty, služby a osobnosti působící na české internetové scéně. V právě běžící nominační fázi může široká veřejnost posílat tipy na své favority a to až do 31. srpna 2014. Nominace probíhají prostřednictvím online formuláře na webových stránkách ankety. Ti nejlepší se o nejvyšší příčky poperou ve finálním hlasování, které proběhne od 16. září do 26. října 2014.

Přehled kategorií pro rok 2014

  • Zpravodajství
  • Zájmové weby
  • Internetové obchodování
  • Nástroje a služby
  • Mobilní služba
  • One (wo)man show
  • Veřejně prospěšná služba
  • Projekt roku
  • Osobnost roku
  • Anticena
  • Marketingová inspirace
  • Obsahová inspirace
  • Globální projekty českých tvůrců
  • E-commerce inspirace

Svou příležitost mohou využít i ti, kteří přímo nějaký zajímavý projekt vlastní nebo provozují. Pro tento případ je připraven nominační formulář, kde je možné konkrétními informacemi a argumenty podpořit svůj projekt a přesvědčit expertní panel o jeho zařazení do hlasování. Výsledky ankety budou vyhlášeny 20. listopadu na slavnostním večeru v divadle Archa.

Anketu Křišťálová Lupa 2014 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Generálním partnerem akce je Česká spořitelna a hlavním partnerem společnost T-Mobile. Dalšími partnery akce jsou Active24, GoPay, Jobs.cz, Kniha Zlín, mojeID. Partnerem slavnostního vyhlášení je AK PKK. Hlavním mediálním partnerem je Český rozhlas Radiožurnál. Mediálními partnery jsou Aktuálně.cz, Deník.cz, E15.cz, Heureka.cz, Hypermedia.cz, Marketing & Media, Novinky.cz, Seznam.cz, Tiscali Media, Živě.cz. Produktovými partnery jsou MiniUlikeiT.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).