Hlavní navigace

10 důvodů proč jít na Internet Advertising Conference

Nejvýznamnější odborná konference o stavu, vývoji a budoucnosti internetové reklamy a mediálního trhu v ČR se koná už příští čtvrtek 9. dubna v Clarion Congress Hotel Prague.
1. 4. 2015

Sdílet

Na osmém ročníku Internet Advertising Conference, kterou pořádá Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR), vás čekají čtyři sály nabité neotřelými přednáškami, praktickými ukázkami a inspiracemi od respektovaných českých i zahraničních odborníků. Pokud jste si ještě nestihli koupit svou vstupenku, tak si nyní můžete přečíst deset důvodů, proč byste si rozhodně neměli nechat ujít letošní ročník Internet Advertising Conference.

1) Internet Advertising Conference je největší česká odborná konference nejen o internetové reklamě.
2) Konference se zúčastní okolo 600 lidí z oboru. Pokud chcete potkat známé, seznámit se zajímavými lidmi a získat třeba i nové kontakty, tak na této akci nesmíte chybět.
3) Program slibuje více jak 40 přednášejících nejenom z České republiky, ale i ze zahraničí. Úvodní slovo přednese místopředseda vlády pro vědu, výzkum a inovace pan Pavel Bělobrádek, který převzal záštitu nad konferencí.
4) Vincent Potier. Uznávaný odborník digitálního marketingu ze společnosti Captify přijede na konferenci až z Londýna. Jeho přednášku o programatickém nákupu určitě nezmeškejte.

5) Marketéři si jistě přijdou na své v marketingovém sále. Zazní zde například případové studie Skittles, Intersnack nebo Mattoni.
6) Připravené jsou i odborné prezentace o RTB, kreativitě, vytváření obsahu, monetizaci mobilní reklamy a sociálních medií a videoreklamě.
7) Mediální scénu bude reprezentovat šéf Economie Roman Latuske. Nebudou chybět ani zástupci MAFRY, FTV Prima, Ústavu nezávislé žurnalistiky, Audiotéky.cz nebo slovenského Denníku N.
8) Neznalost zákona neomlouvá. Proto budete mít možnost zjistit, na co si dát pozor u převzatého obsahu, jak chránit obsah vlastní nebo jak využívat data ze sociálních sítí.
9) Nové poznatky je nejlepší probrat u kávy. V rámci konference vás proto čekají dva coffee breaky a oběd. O hladu určitě nebudete.
10) Afterparty bude! A s ní možnost si konečně popovídat se všemi, koho jste nestihli potkat přes den. Letos poprvé se chystá v prostorách O2 arény.

Nezmeškejte klíčovou událost českého internetu a rezervujte si své místo včas. Už 9. dubna v Clarion Congress Hotel Prague.

INTERNET ADVERTISING CONFERENCE>>

Generálním partnerem konference je Seznam.cz. Hlavním partnerem Mladá Fronta, partnery jsou Adform, H1.czHyperMedia. Mediálním partnerem je Marketing&Media, produktovým STRV. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).