Hlavní navigace

Západočeská TV Zak od podzimu téměř zdvojnásobila počet diváků na 260 tisíc týdně

13. 6. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Denně tuto televizi sleduje 60 tisíc lidí, zjistila v dubnovém výzkumu agentura Mediaresearch. Poprvé se ptala i na sledovanost nejen v Plzeňském kraji, ale i okresu Karlovy Vary.

Takřka dvakrát větší zásah diváků než loni na podzim má letos na jaře západočeská krajská televize Zak. Podle výzkumu společnosti Mediaresearch si ji od 2. do 29. dubna naladilo v Plzeňském kraji a okresu Karlovy Vary 260 tisíc diváků týdně a 60 tisíc denně. To je o 110 tisíc diváků týdně více než loni v říjnu, kdy stejný výzkum Zaku přisoudil 150 tisíc diváků týdně. Informoval o tom mluvčí stanice Viktor Nový.

K TÉMATU: Plzeňskou televizi Zak sledovalo v říjnu v celém kraji 150 tisíc diváků týdně, zjistil průzkum

„Velice nás těší zájem Západočechů o naše regionální vysílání. Od spuštění samostatného vysílání počátkem loňského roku jde vše nad očekávání a trend sledovanosti je stále prudce rostoucí,“ konstatuje výkonný ředitel Zaku Marcel Kotyk. Ke zvýšení sledovanosti podle něj přispěl i fakt, že se stanici podařilo domluvit zařazení do programové nabídky největší tuzemské kabelové společnosti UPC. Svou roli hrálo i započtení diváků z okresu Karlovy Vary, kteří tvoří asi 20 procent publika TV Zak.

ČTĚTE TAKÉ: Jihočeskou televizi sleduje 216 tisíc diváků týdně, víc než dvojnásobek oproti podzimu

BRAND24

“Zaznamenáváme oproti dřívějšku daleko větší zájem diváků a dostáváme víc reakcí
na jednotlivé reportáže. Vážíme si toho, že nám lidé telefonují náměty, píší maily, chodí přímo do redakce s návrhy na nové pořady nebo nám nabízejí témata ze svého okolí. Často se na nás obracejí i se žádostmi o pomoc s různými problémy. Pokud je to v našich silách, samozřejmě rádi vyhovíme,”
popsal Kotyk. Televize se chce do budoucna ještě víc zaměřit na diváky v Karlovarském kraji, kde vidí velký potenciál růstu.

TV Zak patří podnikateli Aloisi Valtrovi, který vlastní rovněž krajskou Jihočeskou televizi. Té obdobný výzkum agentury Mediaresearch přisoudil za duben letošního roku 216 tisíc diváků týdně a 47 tisíc denně. Oproti loňskému říjnu jde skoro o trojnásobná čísla.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).